
Egyre durvább az extraprofit az ukrán-orosz háborúból
Multi cégek hasznát növelik a háború miatt megugró árak.
Multi cégek hasznát növelik a háború miatt megugró árak.
Eddig sem volt olcsó mulatság a mikulás, de idén még mélyebbre kell a pénztárcájukba nyúlnia a szülőknek. Hiába van még bő hat hét az ünnepig, az édességgyártók brutális rohammal támadnak.
A csokitól a teán át a halrudacskáig mi még mindig silányabb árut kapunk ugyanolyan címke alatt, mint Nyugat-Európában. Most egy román hatósági vizsgálat jutott megdöbbentő következtetésekre. A Ripost megnézte, hogy ugyanazon termékeknél mi a magyar helyz
Szinte naponta változtatják a termékek árát a különböző üzletláncok. Egy friss felmérés szerint van olyan termék, aminek három hónap alatt 15-ször változott az ára. A Ripost szakértő segítségével vizsgálta az ártükközést.
Alig telt el három hét a tartós tejek áfacsökkentése óta, máris több helyen megemelték az év eleji árakat. Sőt, olyan tejeket is találtunk, amelyek a mostani 5%-os áfa mellett többe kerülnek, mint a tavalyi 18%-os áfával. A Ripost áruházi körképe.
Január elsejétől 18 százalékról 5 százalékra mérséklődött a tartós tej áfája. A Ripost munkatársai megnézték, hogy a multik lenyelték-e az árkülönbözetet, vagy tényleg olcsóbban adják-e a tejet. A tapasztalatunk az, hogy igen: most nem nyúlták le úgy, min
Az autók dízelbotrányához hasonló ügy robbant ki a cigarettagyártó multikkal kapcsolatban: a nagy dohánygyártók meghamisították a mérési eredményeket!
A termelőknél 30 forint alá esett vissza az M-es tojás ára. A piacokon 40-50 forint körül kapható, de a multicégek a nagy üzletláncokban még mindig 50-70 forintért árulják.
A termelőknél 30 forint alá esett vissza az M-es tojás ára. A piacokon 40-50 forint körül kapható, de a multicégek a nagy üzletláncokban még mindig 50-70 forintért árulják a tojást.
2018 januárjától a legalább 300 négyzetméter alapterületű üzletek kötelesek lesznek visszavenni a fogyasztói üveghulladékot, vagyis a befőttesüveget és vissza nem váltható üvegeket egy új kormányrendelet-tervezet szerint.
Az easyJet tulajdonosa újabb világrengető húzásra készül. Megnyitotta első diszkontáruházát Londonban, ahol majdnem minden élelmiszert 25 pennyért árulnak. Ha bejön az ötlet, elképzelhető a nemzetközi terjeszkedés is. Az Aldi és Lidl pedig törheti a fejét