DIÉTA

Piz­za­bur­ger a di­é­tá­zók leg­újabb ked­vence! Zéró szén­hid­rát!

Ha te is sze­ret­nél egy iga­zán jóízűt enni a fo­gyó­kú­rád alatt, akkor most fi­gyelj! Zse­ni­á­lis újí­tást mu­ta­tunk!

A diétázásróláltalában mindenkinek a saláták, vagy igazán kis adag ételek csipegetése, a mértékletesség  jut eszébe. Ezzel az új kedvenccel azonban nem kell lemondanod egy igazán jó ízű és tartalmas étkezésről!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Párosítsd a pizza és a hamburger lehetőségeit, és válogass kedvedre a feltétek között!

Hozzávalók:

20 dkg darált marhahús

1/2 tk. só és bors

1 ek. chili por ( vagy bármilyen, az ízlésednek megfelelő fűszer)

Eközben a címlapon

1 dl. fűszeres paradicsomszósz

reszelt mozzarella

zöldségek ízlés szerint a feltéthez

Elkészítés:

1. Fogj egy pizzasütőt, vagy bármilyen lapos, sütőbe helyezhető serpenyőt.

2. Keverd el a húst a fűszerekkel.

3. Nyomkodd bele a húst a serpenyőbe. Szép egyenletes és vékony réteget csinálj!

4. Tedd az előmelegített sütőbe 7-9 percre, amíg szép színt nem kap a teteje.

5. Kend meg a szósszal , helyezd rá a feltétet és szórd meg sajttal.

6. Tedd vissza a sütőbe újabb 4-5 percre, amíg a sajt rá nem olvad.