Így lesz szuperdiétás a rántott sajt. Még paníroznod sem kell!

A legtöbb diétázónak le kell mondania a rántott, panírozott ételekrõl, mert bizony a finomított szénhidrátból készült morzsa, és a tocsogó olaj sem tesz jót a fogyókúrának! Íme, egy zseniális új ötlet, amivel mind a kettõ csapdát elkerülheted.

Az elmúlt időben egyre nagyobb népszerűségnek örvend a diétázók körében a karfiol, hisz alacsony szénhidrát-, és kalóriatartalma miatt is remek alapanyag. Könnyen és egyszerűen rizst,  pizzát vagy lepénykenyeret  is készíthetsz belőle.

Arra azonban gondoltál már, hogy akár panírozhatsz is vele? Mutatjuk a trükköt:

HOZZÁVALÓK:

  • 2 bögre felaprított karfiol
  • 2 tojás
  • 1 evőkanál darált mandula, vagy Norbi liszt, paleo liszt
  • só, bors, bármilyen fűszer ízlés szerint
  • 6 szelet rántani való sajt
  • Pontosan úgy kell nekikezdeni, mintha karfiolkenyeret készítenél.

    1. Melegítsd elő a sütőt 180 fokra és tegyél sütőpapírt egy tepsire.

    2. Szedj rózsáira egy fél fej karfiolt, mosd meg, és tedd egy késes aprítóba. Addig morzsold, míg rizsszerű állaga nem lesz. Ezután készítsd el a panírodat, mint a karfiollepényt. 

    3. A karfiolkenyér leírását IDE KATTINTVA olvashatod el.

    Arra ügyelj, hogy akkora lepénykéket süss, mint amekkora sajtot majd a ketté közé raksz!

    4. Vigyázz, ne legyen túl vékony a lepény, mert különben nem tudod majd megfordítani. Süsd 10 percig, majd óvatosan fordítsd meg és pirítsd még 7 percig a másik oldalát.

    5. Ha elkészült, nincs más dolgod, mint két lepény közé berakni egy vastagabb szelet sajtot, és szendvicssütőben megsütni!

     

    Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
    Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!