FITTFAZÉK

Szaladnak lefelé a kilók, ha így cseréled le a kenyeret

Felejtsd el végre a hizlaló szénhidrátokat! Lakj jól reggelire a legszuperebb diétás zöldséggel. Olyan trükköt mutatunk, amit biztosan imádni fogsz! Főszerepben az uborka!

Melegben nem kívánod a nehéz ételeket? Ennél a diétás szendvicsnél egyszerűbbet, olcsóbbat, gyorsabbat, ízletesebbet, egészségesebbet nem találsz!

Rengeteg rost, hozzá tápláló fehérje és szinte zéró szénhidrát!

Alacsony szénhidrát tartalma miatt este is bátran eheted, sőt nyugodtan repetázhatsz belőle, akár 4-5 szendvicset is lelkiismeret furdalás nélkül ehetsz meg. Élvezd ki az uborka, kapor és füstölt sonka ízkombinációját!

Lakj jól, fogyj le!

Hozzávalók:

  • kígyóuborka
  • krémsajt
  • kapor
  • szeletelt füstölt sonka
  • só, bors

Így készítsd el:

1. Vágd le az uborka végeit, majd hosszában szeleteld fel kb. fél centiméter széles lapokra. Ez lesz a szendvics alapja.

2. Szórd meg a szeleteket, sóval és borssal. Kend rá a krémsajtot, erre szórj egy kis kaprot, ízlés szerint.

3. Helyezd a sajtra a sonkaszeleteket, majd tborítsd rá a másik uborka szeletet, és a szendvics tetejére is szórj egy kis sót, borsot és kaprot.

Jó étvágyat!