MANI

Kül­föl­dön is si­ke­re­sen ter­jesz­ke­dik a Diego

A Ma­gyar Fran­chise Szö­vet­ség a szakma leg­ran­go­sabb el­is­me­ré­seit feb­ruár 1-jén adta át. A Kül­föl­dön Si­ke­re­sen Ter­jesz­kedő Hazai Há­ló­zat díját idén (má­so­dik al­ka­lom­mal) a Diego nyerte el.

A társaság expanziós terveinek megfelelve – a szlovák és román városokban induló új boltok mellett – újabb európai országban bővítette hálózatát: decemberben megnyitotta Csehországban első franchise üzletét; ezzel már 4 országban, 151 áruházzal működik a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózata.

A prágai új Diego áruház (Praha Čestlice, Csehország)
A prágai új Diego áruház (Praha Čestlice, Csehország)

A díj odaítélésben kiemelt szerepet kapott az, hogy a folyamatos fejlesztések és a termékkínálat bővítése mellett tavaly a Diego három európai fővárosban nyitott új franchise áruházakat: Szlovákiában júniusban nyílt meg a második, közel 600 m2 alapterületű áruház a román fővárosban novemberben indult a pozsonyival szinte azonos méretű, harmadik bukaresti bolt, így ez volt a Diego százötvenedik franchise üzlete. A terjeszkedés során decemberben a cég új országhatárt lépett át azzal, hogy megnyitotta Csehország első Diego áruházát, Prága egyik bevásárlónegyedében lévő, 800 m2-t meghaladó üzletében.

„2017 több okból is különleges és lendületes volt számunkra. Amellett, hogy 25 évesek lettünk, a hálózat intenzív és extenzív fejlődésen ment keresztül, amit a régióban indult összesen 12 új és megújult Diego áruház is alátámaszt. Az újabb szakmai elismeréshez és a boltnyitások eredményességéhez a meglévő franchise partnereink ajánlásai és tapasztalatai is nagyban hozzájárultak”

– mondta el dr. Vida Zsuzsanna ügyvezető.

Majd hozzátette: terveik szerint 3 éven belül a hazai Diego áruházak száma 100-ra fog nőni, a román (34-ről 62-re) és a szlovák (19-ről 38-ra) boltok mennyisége pedig duplázódik.

A Magyar Franchise Szövetség által a Diegonak odaítélt „Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat” díja

Ez utóbbiakban – a Diego Akadémia keretein belül – idén ősztől képzési központjait is létrehozza. Expanziós irányaikhoz mérten a társaság 2020-ra 200 franchise rendszerben működő Diego üzlettel és a teljes, négyországos hálózati forgalom 80%-os növekedésével számol.

A Magyar Franchise Szövetség adatai szerint közel 350 franchise hálózat működik Magyarországon, és közel húszezer partnerén keresztül 100 000 embernek biztosít állandó munkahelyet.

Eközben a címlapon

A Diego Kft. 1992-ben alakult, 1996-tól építi és bővíti nemzetközi franchise hálózatát. Ma 151 áruház működik a magyarországi (97 franchise, ebből 3 saját üzemeltetésű) boltok mellett Szlovákiában (19) és Romániában (34), így a vásárlók mindhárom országban azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találkoznak a Diego termékkínálatával. A padlóburkoló szakkereskedő láncból az évek során lakberendezési áruházhálózattá vált Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darab- és padlószőnyeg, függöny, tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. A Diego Magyarország egyik legismertebb márkája, ismertsége meghaladja a 90%-ot, a fogyasztók körében készült korábbi felmérések alapján. A cég számos szakmai elismerésben részesült, mint pl. többszörös MagyarBrands és Superbrands díjas, Az Év Franchise hálózata és átvevője, valamint a Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat címek birtokosa, 2015-ben megkapta a Best Franchisee of the World nemzetközi kitüntetést és ötször nyerte el – 2017-ben pl. a személyes ügyfélkezelés magas színvonaláért – a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat. A társaság központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, itt több mint 200 munkatársat foglalkoztat, de a teljes franchise hálózatban közel 1 500 fő dolgozik Diego színekben.