TESTFACTOR

Fe­szes és göm­bö­lyű lesz a pop­sid: Íme az új, 30 napos ki­hí­vás!

Egyet­len hónap, de ha­tal­mas vál­to­zás! Mind­össze napi 10 per­cedbe telik, hogy elérd ál­maid pop­si­ját. Jöhet a ki­tö­rés!

Nem kell hozzá semmilyen drága felszerelés, sem pedig drága kondibérlet vagy nagyobb beruházás. Mindössze naponta 10 perc, egy teljes hónapon át, na meg persze a kitartásod. A kihívás során észre fogod venni, hogyan alakul át fokozatosan a tested, miként emelkedik meg és gömbölyödik a feneked, hogyan bírod egyre jobban a terhelést! Látványos eredményre számíthatsz, bízz magadban és érd el azt a formát, amelyre mindig is vágytál!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

A gyakorlatok mind a kitörés különböző verziói. Összesen 5 fajtáját kell alkalmaznod a hónap során. Edzésre minden héten hétfőn, kedden, csütörtökön, szombaton és vasárnap kell sort kerítened. A szerda és a péntek a pihenésé, regenerálódásé.

1. HÉTFŐ: Klasszikus kitörés hátrafelé, váltott lábbal

Minden hétfőn végezz el belőle egy sorozatot. Az első héten mindkét irányba 20-20, majd a következő alkalommal 30-30, ezután 40-40, végül 50-50 kitörésből álló sorozatot nyomj le.

2. KEDD: Kitörés előre és hátra

A gyakorlat során ugyanazon lábaddal először előre, majd hátrafelé végezd el a kitörést. Első alkalommal 20-at az egyik oldalra, majd, ha végeztél, akkor újabb 20-at a másik oldalra. Legközelebb 25-25, majd 35-35, végül 40-40 lesz az ismétlések száma.

3. CSÜTÖRTÖK: Kitörés láblendítéssel

Kitörést végzel hátrafelé, majd a hátranyújtott lábadat magasra lendíted, amint visszaérkezel az alappozícióba. Anélkül, hogy pihentetnéd a talajon, máris újra hátralépsz, hogy folytasd a sorozatot. Miután egyik lábaddal megvolt a 20 ismétlés, máris lábat válthatsz, hogy az ellenkező oldalon is elvégezd a gyakorlatot ugyanennyi ismétléssel. A következő héten 30, majd 35, végül 40 lesz az ismétlések száma.

4. SZOMBAT: Kitörés keresztezett lábbal

A kitörést most is hátrafelé végezd, ám ezúttal a hátsó lábad keresztezed az elsővel, ahogyan a rövidke bejátszáson is láthatod. A gyakorlat váltott lábbal történik, első alkalommal 20-20 ismétléssel, majd a következő héten ezt emeld 30-ra, ezután 40-re, végül 50-re.

Eközben a címlapon

5. VASÁRNAP: Kitörés oldalra

Állj széles terpeszbe, helyezd a testsúlyodat az egyik lábadra, mialatt a másikat feszesen és nyújtva tartod. Hajlítsd be derékszögig azt a lábadat, melyen a súlypontod van, s közben egyenes felsőtesttel hajolj előre. Miután az egyik lábaddal elvégezted ezt 20-szor, folytasd ugyanennyiszer a másik lábaddal is. A következő héten emeld a sorozatszámot 30-ra, ezután 45-re, végül 60-ra.

29-30. NAP: mindegyik gyakorlatból végezz 20 ismétlést. Ha pedig ennél tovább is bírod, akkor ne állj meg, hanem pörgesd magad a maximumra!