FITTFAZÉK

Fe­lejtsd el a lisz­tet! Szu­per­di­é­tás tészta csak 2 hoz­zá­va­ló­ból

Így ké­szíts ott­hon, gép nél­kül, ala­csony szén­hid­rát­tar­talmú, glu­tén­men­tes sza­lag­tész­tát pár perc alatt. Reg­gel, mun­kába menet be­ke­ve­red, el­vag­do­sod, be­hű­töd. Ha­za­térve csak be­szó­rod a forró vízbe, 1 perc, és már kész is.

Csupán mozzarella sajt és tojás kell hozzá. Így kapsz alacsony szénhidráttartalmú és gluténmentes, mennyei finom tésztát!

Az előkészítés csak pár percet vesz igénybe, és behűtés után a főzés csupán 1 percet. A kifőtt tésztát tálalhatod Marinara vagy Alfredo szósszal, de ízesítheted csupán vaj, citrom, fekete bors keverékével is. A hozzávalókat 1-1 arányban használd.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Hozzávalók:

Elkészítés:

1. A reszelt mozzarellát mikróban olvaszd föl.

2. Add hozzá egyenként a 2 tojássárgáját, és keverd simára.

3. Egy sütőpapírt olajozz ki. Pakold rá a masszát, és fedd be egy másik, szintén kiolajozott sütőpapírral.

4. A papíron keresztül nyújtsd tészta vastagságúra.

Eközben a címlapon

5. Pizzavágóval vagy késsel metéld csíkokra.

6. Tedd hűtőszekrénybe legalább 4 órára.

7. Egy lábasban forralj vizet, ízesítsd sóval.

8. Amikor már lobog, szórd bele a fettuccine tésztát, és főzd 1-2 percig.

9. Szűrd le. Pakolj rá Marinara szószt, reszelt parmezánt, vágott bazsalikomlevelet, frissen őrölt borsot.

Ha érdekelne más diétás köret is, ez a nokedli szintén szénhidrát- és gluténmentes. A receptjét ITT olvashatod!