TESTFACTOR

El­ké­pesztő vál­to­zás: így ala­kul át a fe­ne­ked 1 hó­nap­nyi gug­go­lás­tól

Nézd meg az alábbi fo­tó­kat, és döb­benj meg te is, mi­lyen cso­dát művel pop­sid­dal ez a fel­adat.

A kerek, feszes és formás fenékhez az egyik legtökéletesebb gyakorlat nem más, mint a guggolás! Számtalan érvünk van amellett, hogy te is napi rutinoddá tedd.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Már egyetlen hónap alatt is igazán látványos változást okoz.

2. Amellett, hogy izmos és gömbölyű lesz a popsid, ez az egyszerű gyakorlat gyönyörűen meg is emeli!

3. Nem kerül egyetlen filléredbe sem, hogy elvégezd a napi feladatokat.

4. Feneked mellett combodra is jó hatással van, sőt egész kondíciód hálás lesz érte.

5. A plusz kilóktól segít megszabadulni, a túl apró popsit pedig mutatóssá teszi.

Eközben a címlapon

6. Otthon is bátran elvégezheted. Nincs más dolgod, mint hetente 5 alkalommal (pihenőnapokat is beiktatva) először 40, majd fokozatosan növelve az ismétlések számát, végül 100 guggolásig eljutni, és elégedetten szemlélni a változást.