FITTFAZÉK

Zéró szénhidrát, csúcsreggeli: Egész napra visszaszorítja az éhségérzetet

37 gramm fehérje és semmi szénhidrát! Ez a reggeli garantáltan eltelít egy napra, és beindítja a zsírégetést. Nem kell más hozzá, mint tojás, sonka és néhány kolbászkarika.
címkék:
  • Szerző: Ripost

Sokszor hallottuk már, hogy a reggelivel az egész napot alapozzuk meg, és persze nagyon nem mindegy, hogyan. Ugyanis ha édes péksüteménnyel, lekvárral, mogyorókrémmel nyitsz, az azt jelenti, hogy rögtön korán megugrik a vércukor szinted, mely a reggelit követő 1-2 órában lezuhan. Ekkor pokoli éhség gyötör majd és kívánni fogod a szénhidrátot, falni fogsz egész nap.

Ellenben, ha fehérjedús reggelit választasz, tojást például és sonkát, elkerülöd ezt a veszélyes spirált, kiegyensúlyozottan, falásrohamok nélkül telik a napod.

A tojáslepény tökéletes napindító! Gyorsan készíthetsz több adagot és nyugodtan ehetsz belőle többet is! Nem leszel éhes ebédig!

Egy tűzálló tálban akár 6 személyre is sütheted egyszerre. Ha egyedül reggelizel, akkor válassz kisebb, sütésálló tálkát.

Hozzávalók 6 személyre:

24 tojás

30 dkg sonka, lehetőleg pulyka

6 nagyobb, vagy több kisebb kisebb kolbászkarika

olaj az edény aljára

Így készítsd:

1. Melegítsd elő a sütőt 200 Celsius-fokra, közben vajazd ki a tűzálló tálat vagy tálkát.

2. Vágd kockákra a pulykasonkát, és igazítsd el a sütőedényben.

3. A tojásokat verd fel, majd öntsd a pulykasonkaszeletekre. Végül helyezd a tojás tetejére a kolbászszeleteket. Süsd addig, amíg a tojás megfelelő állagú lesz – 6 személyes tűzálló tál esetén ez körülbelül 15-20 perc..

Csinos szeletekre vágva tálald. Csípős szósszal is nagyon finom.

címkék:
És ezeket olvastad már?