FITTFAZÉK

Csak 3 összetevő és kész a fantasztikus diétás nokedli

Készítsd el ezt a szuper egyszerû receptet. Nagyon ízletes köret, szósszal és csirkével is fogyaszthatod. Az olaszok is megirigyelhetik, ráadásul büntetlenül eheted ebédre és vacsorára is.

Íme a legszuperebb házi galuska, nagyon érdekes ízt ad neki az édesburgonya. Gazdag béta-karotin és antioxidáns tartalma miatt energikussá tesz, nem terheli meg a gyomrot. C- és D-vitaminban is gazdag, ráadásul nagyon ízletes az új nokedli!

Hozzávalók:

  • 1 csésze édes puhára főtt édesburgonya
  • 1 csésze liszt
  • só, bors

Így készítsd el:

1. Keverd össze a puhára főzött édesburgonyát liszttel sóval és borssal, amíg homogén tésztát nem kapsz.

2. Formázd hosszúkás, vékony hengerré.

3. Vágd fel nagyjából 2,5-3 cm-es csíkokra, majd formázd villával kis párnákba.

4. Forrásban lévő vízben főzd ki, érdemes kis adagokban tenni.

Fokhagymás fűszervajban is megforgathatod. Megkoronázhatod egy kis kecskesajttal, parmezánnal. Natúr csirke mellé is isteni finom!

Jó étvágyat!