FITTFAZÉK

5 szuper diétás palacsinta: Fölösleges szénhidrátok nélkül, mindenkinek!

A palacsinta mindenki kedvence, mert gyorsan elkészíthető és nagyon finom. Szerencsére most már több diétás változat is létezik, jobbnál jobb ötletekkel tehető igazán egészségessé ez a desszert. Mutatjuk a legjobb diétás palacsintákat!

A palacsintát mindenki szereti, de diéta során inkább mellőzzük, mert a tésztában lévő rengeteg szénhidrát miatt hizlal. Most mutatunk néhány receptet, amit büntetlenül ehetsz, amikor csak kedved támad és megkívánod az édességet.

Ezek a cukor nélkül készült isteni palacsinták pillanatok alatt elkészülnek és rendkívül finomak!

 

Csokipalacsinta cukor nélkül

Mondj nemet a szénhidrátra és igent az egészséges finomságra! Íme, egy bombaötlet cukor és liszt nélkül! Érdemes több adagot is készíteni, mert gyorsan elfogy.

A receptért KATTINTS IDE!

2. Fahéjas felhőpalacsinta

Tökéletes választás reggelire vagy akár délutáni desszertként ez a pillekönnyű palacsinta. Pillanatok alatt elkészül, és hamar beindítja a zsírbontást, ráadásul isteni finom!

A receptért KATTINTS IDE!

3. Chia palacsinta

A tésztába kevert chiamagoknak köszönhetően a palacsinta nemcsak rendkívül finom, hanem jótékonyan hat a fogyásra is.

A receptér KATTINTS IDE!

4. Proteinpalacsinta

A világ legegyszerűbb, legtáplálóbb diétás édességét pillanatok alatt elkészítheted.

A receptért KATTINTS IDE

5. Citromos-mákos habpalacsinta

Ez a habkönnyű pillepalacsinta szétolvad a szádban. Nyugodtan fogyaszthatod, amikor csak akarod, mivelse cukor, se finomliszt nem kerül a tésztájába.

A receptért KATTINTS IDE!

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?