5 szuper partifalat az ünnepre: Nassoljunk egészségesen!

A sok édes finomság mellett idõnként muszáj sós nasikat is ropogtatnunk. Persze a legjobb, ha ezek finomak, de mégsem hizlalnak. Zseniálisan egyszerû és egészséges rágcsálnivalókat mutatunk!

Szerző Molnár Hédi

Vendégeskedő időszakban mindenki szívesen ropogtat sós falatokat. Mivel az ünnepek alatt egyébként is viszünk be épp elég felesleges szénhidrátot a szervezetünkbe, érdemes külön odafigyelni a snackekre, hogy ezek lehetőség szerint egészségesek legyenek.

Mutatunk néhány szuper ötletet, hogy tudsz gyorsan, nagyon finom rágcsálnivalót készíteni! Kínáld velük bátran vendégeidet!

1. Zéró szénhidrátos sajtchips

Egyszerű és diétás ez a finom, sajtos ropogtatni való. Pillanatok alatt elkészítheted, és büntetlenül majszolhatod beszélgetések mellé vagy a tévé előtt.

A receptért KATTINTS IDE!

 

2. Pikáns chia-keksz diétázóknak

Mindenki imádja a sós kekszeket, csak az a baj velük, hogy hizlalnak. Viszont most elkészült az a nasi, amit igazán érdemes ropogtatni. Hamar eltelít és fantasztikus társad lesz a fogyásban. Ez a chiamagos keksz maga a csoda!

A receptért KATTINTS IDE!

 

3. Túrós pogácsa karfiolból

A fogyókúrázók nagy bánata, hogy nem ehetnek klasszikus péksüteményeket. Ezzel a recepttel azonban nem kell lemondanod a pogácsáról sem!

A receptért KATTINTS IDE!

4. Pizza chips liszt nélkül

A két összetevős ropogtatni valót pillanatok alatt össze tudod dobni és nem lesz, aki ellenálljon neki.

A receptrét KATTINTS IDE

5. Sajtkenyeres parti-szendvics

Ez a fe­hér ­liszt nél­kül ké­szült kenyérke tö­ké­le­tes vá­lasz­tás a di­é­tád­hoz. Ik­tasd ki a szén­hid­rá­to­kat! Pakolj rá sonkát, kolbászt, zöldségeket - bármit, amihez kedved van, a lényeg, hogy ne hizlaljon!

A receptért KATTINTS IDE

 

Szerző Molnár Hédi

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!