DIÉTA

Itt az ősz sztárja, az ubor­ka­di­éta: mí­nusz 6 kiló 14 nap alatt

Ha gyor­san for­mába sze­ret­nél len­dülni, vagy csak egy kis mé­reg­te­le­ní­tésre vágysz, akkor ezt az őszi di­é­tát neked ta­lál­ták ki.

Az uborka tökéletes választás egy diétához, mert nagyon kevés szénhidrátot tartalmaz, viszont tele van rostokkal, valamint a szervezet számára fontos vitaminokkal és nyomelemekkel. Ezt a diétát akár két hétig is csinálhatod, már ennyi idő alatt nagy változásokat érhetsz el. 6 kilótól is megszabadulhatsz, és még koplalnod sem kell, mert az uborka mellett (amit minden mennyiségben fogyaszthatsz) még sok finomságot is ehetsz. Karcsúsodj és méregteleníts ősszel ezzel a szuperhatékony programmal!

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Az uborka kiemelten lúgosító hatású növény, segít helyreállítani a szervezet pH-értékét. Ráadásul káliumban gazdag, így jótékony hatással van a vesék működésére, gyorsítja a méregtelenítést.

Az uborkán és uborkasalátán kívül a nap során még a következőket fogyaszthatod:

  • 2 főtt tojás vagy 150 gramm olaj nélküli tonhal vagy 150 gramm csirkemell

  • 200 gramm édesburgonya vagy 2 szelet szénhidrátcsökkentett  kenyér

  • 500 gramm gyümölcs, lehetőleg alma, barack vagy piros bogyós gyümölcs

A folyadék cukormentes gyümölcstea vagy víz legyen. Ha nem tudsz lemondani a kávéról, akkor maximum csak egyet igyál naponta és az is cukormentes legyen.

Egy napi mintaétrend:

Reggeli: 2 főtt tojás +uborkasaláta

Tízórai: 5 szilva vagy egy nagy barack - illetve bármilyen szezonális gyümölcs nagyjából 200 gramm mennyiségben

Ebéd: szénhidrátcsökkentett kenyér + uborkasaláta

Uzsonna: uborka shake (Turmixolj össze egy egész uborkát, maroknyi spenótot és egy zöldalmát. Adhatsz hozzá kevés friss gyömbért és lime-ot is.)

Vacsora: 300 gramm gyümölcs

Az étkezések között bármennyi uborkát ehetsz, ha megéheztél, vagy rágcsálnál valamit!