TESTFACTOR

Ez a fek­vő­tá­masz meg­vál­toz­tatja az éle­ted, gyö­nyörű lesz tőle a tes­ted

Ész­re­vet­ted, mi­lyen cso­dá­la­tos az úszók teste? Mu­tat­juk a tö­ké­le­tes alak­for­má­lás tit­kát, ho­gyan le­het­nek neked is ugyan­ilyen ki­dol­go­zott iz­maid.
  • Szerző: A

Az úszás megdolgoztatja tested minden izmát. Egészítsd ki az úszást egy medence melletti tréninggel, ami növeli a gyorsaságot és az állóképességet.

A T-fekvőtámasz segít, hogy növeld a kar izmait és gyönyörűen megformázd.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Indíts a T-fekvőtámaszt alaphelyzetből. A lábad rakd szét a csípőd szélességében.

2. Csinálj egy fekvőtámaszt. Könyököd a tested mellett maradjon és amikor ismét kinyomod magad alaphelyzetbe, engedd mindkét lábad jobbra dőlni, mintha oldalplankotcsinálnál.

3. Bal karodat nyújtsd az ég felé.

4. Térj vissza alaphelyzetbe és ismételd a gyakorlatsort a másik oldaladon is.

Ismételd a feladatot 4-6 alkalommal mindkét oldaladon!