FITTFAZÉK

Di­é­tá­zol? Fe­lejtsd el a ke­nye­ret, ezt te­kerd reg­gel a to­jásba

El­hagy­nád a ke­nye­ret a reg­ge­lid­ből, de nem tudod, mivel he­lyet­te­sít­het­néd? Pró­báld ki eze­ket az egész­sé­ges, fi­no­man lak­tató te­ker­cse­ket!

A kenyér nem a legjobb reggeli eledel, mert a benne levő rengeteg finomított szénhidrát villámgyorsan feltornázza, majd visszaejti a vércukrodat, és tízkor már a falat fogod kaparni az éhségtől. Ezek a tekercsek viszont akár délig is képesek eltelíteni!

Fotó: Pinterest

Süss omlettet egy tojásból és még egy tojásfehérjéből, és ebbe tekerj bele egy szelet sovány sonkát.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Fotó: Pinterest

A paleolisztből és tojásból készült palacsintát zöldségekkel és pikáns fűszerekkel töltsd meg, majd süsd át grillsütőben vagy forró olajban. Tejfölös mártogatóval tálald.

Fotó: Pinterest

Darálj le egy fej brokkolit, adj hozzá egy tojást és kevés őrölt zabpelyhet, majd a masszából süss palacsintát. Majonézes szósz és pikáns salsa való hozzá.

Fotó: Pinterest

A teljes kiőrlésű lisztből sütött palacsintatonhallal és salátával töltve is nagyon finom.

Fotó: Pinterest

A palacsintát kukoricalisztből is sütheted. Tálald sonkával feltekerve, és avokádókrémmel mártogatva.

Eközben a címlapon