DIÉTA

Így pör­get­he­ted fel a fo­gyást a reg­ge­li­vel: 5 szu­per­gyors trükk

Kulcs­fon­tos­ságú a reg­geli sze­repe a di­é­tá­ban. Ezen a pon­ton dől el, hogy tény­leg súly­csök­kentő lesz a napod. Fan­tasz­ti­kus öt­le­te­ket mu­ta­tunk, me­lyek­kel fel­gyor­sít­ha­tod a fo­gyást!

Tojás

Fotó: Pinterest

A rántottába keverj kelkáposztát, rukkolát és egy kevés olíva- vagy avokádóolajat, így azonnal megvan a nap első adag zöldsége és egészséges zsiradéka. Ha elfelejtettél zöldségeket keverni az omletthez, egyszerűen a tetejére is szórhatod őket. A tojáshoz pedig keverj egy kis gyulladásgátló hatású kurkumát.

Zabpehely

Fotó: Pinterest

Kerüld a cukros, instant zabkásákat, inkább főzd frissen, vagy áztasd be már este a natúr zabpelyhet. Ha édesen készíted, aszalt gyümölcs helyett tegyél hozzá frisset, és egy kevés fahéjat, ami nagy segítséged lesz a zsírbontásban. Sósan is ehetsz zabpelyhet, így fehérjét is fogyaszthatsz mellé - tükörtojásvagy sült szalonna formájában.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Gabonapehely

Fotó: Pinterest

Az üzletek tele vannak gabonapehely címén árult cukorbombákkal, fontos, hogy nagyon alaposan nézd meg az összetevőket. Mindenképp cukor hozzáadása nélkül készült verziót válassz. A müzlikeverék glikémiás indexét csökkentheted, ha zabkorpával és/vagy útifűmaghéjjalkevered. A tej a fehérjéről gondoskodik, a tetejére pedig tegyél néhány durvára vágott diót. Az adagokra nagyon vigyázz, az optimális adag mindössze kétharmad csészényi gabonapehely!

Turmix

Fotó: Pinterest

Gyümölcslé helyett használj fagyasztott gyümölcsöt. Így elkerülöd a felesleges cukrot, és rostot is adsz az italhoz, ettől pedig tovább érzed magad jóllakottnak. Turmixold sokáig, hogy minél több levegő kerüljön bele – egyes kutatások szerint ugyanis tovább maradsz tőle jóllakott, ráadásul az állaga is selymesebb lesz. A legjobb turmixokban nem csak fehérje és szénhidrát van, hanem egészséges zsírsavak is. Tegyél a gyümölcshöz és a tejhez egy kevés avokádó-, lenmag- vagy kókuszolajat, illetve chia-magot, hogy egy kis omega-3 zsírsavhoz is hozzájusson a szervezeted.

Pirítós

Fotó: Pinterest

Készítsd a pirítóst teljes kiőrlésű vagy Update kenyérből, amely után nem leszel egy óra múlva újra éhes. Lekvár helyett pürésíts friss gyümölcsöt, vagy tegyél rá fehérjét: füstölt lazacot, túrót, és zöldséget, például retket vagy spenótot.