FITTFAZÉK

4 ötlet, hogy ké­szíts ke­nyér­mor­zsa nél­kül rán­tott húst

Most már bár­mi­kor ehe­ted ezt a mennyei ételt. Finom, egész­sé­ges és tuti be­le­fér a di­é­tádba mind­egyik re­cept!

A magyar konyha kedvenc étele a rántott hús, ami sajnos eddig elérhetetlen volt, ha diétáztál. Most olyan recepteket hoztunk, amikkel soha többé nem kell lemondanod erről a finom kajáról.

1. Dióbundás

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Imádod a rántott husit, de nem merted bevállalni a panír miatt, mert fogyózol? Ne keseredj el, van megoldás! Egyszerű, gyors és egészséges tippet adunk! Most figyelj!

A RECEPTÉRT KATTINTS IDE!

2. Parmezános

Imádod a rántott csirkét, de aggódsz az alakod miatt, hiszen a panír valóságos szénhidrátbomba? Mutatjuk a legújabb változatot, amiben nincs liszt és morzsa! Szuper megoldás, ha diétázol!

A RECEPTÉRT KATTINTS IDE!

3. Kókuszbundás

Mostantól a diétázóknak sem tilos ez a finomság! A legújabb, kókuszbundásmódszerrel kiiktatod ebből a finomságból a hizlaló szénhidrátokat. Kóstold meg, isteni finom!

Eközben a címlapon

A RECEPTÉRT KATTINTS IDE!

4. Joghurtbundás

Még újabb, még finomabb, ráadásul prézli sem kell hozzá! Próbáld ki a megunhatatlan vasárnapi ebéd legújabb verzióját is!

A RECEPTÉRT KATTINTS IDE!