TESTFACTOR

Hihetetlenül szexis ez a bikinis nő, sosem találod ki, hány éves

A kirobbanóan jó formában lévő nő elárulja, mi a titka. Lesd el és alkalmazd a trükkjeit, hogy 40 felett te is fitt legyél!
  • Szerző: Ripost

Az ausztrál Carolyn Hartz olyan tökéletes alakkal rendelkezik, amit húszas éveikben járó nők is megirigyelhetnének. Meggyőződése, hogy elképesztő alakját annak köszönheti, hogy étrendjéből 28 évvel ezelőtt teljesen elhagyta a cukrot. Mit gondolsz, hány éves?

A hetven éves asszony szerint megdöbbentő, hogy negyvenes nők azt hiszik, már esélyük sincs visszaszerezni szülés előtti formájukat. Azt is elismeri, hogy negyven felett kicsit nehezebb karban tartani magunkat - de azért messze van a lehetetlentől. Íme a tippek, amiket a nőknek ad.

1. Étrend

Ahogy idősödsz, lelassul az anyagcseréd, ezért sokkal jobban oda kell figyelned, mit eszel – ugyanis a nem tudatos étkezéssel pillanatok alatt visszajönnek a plusz kilók.

Nagyon fontosnak tartja a cukor teljes elhagyását. 28 éve egyáltalán nem használ cukrot, pedig édességfüggő volt, és pokoli nehezen szokott le róla. Ma már édesítőszert használ, és olyan egészséges hozzávalókat, mint a mandula és a kókuszdió.

Azt javasolja, hogy azért ne foszd meg magad attól, amit szeretsz. Õ például nem mondott le az édességről; léteznek nagyon különleges, cukormentes finomságok is. A napi étrendben nagyon fontos a friss gyümölcs és zöldség, a tejtermékek és a fehérje. Utóbbi lehet hal, fehér hús, sajt, tojás – a fehérje segít stabilizálni a vércukorszintet.

2. Sport és szabadidő

A rendszeres mozgás is segít abban, hogy ennyi idősen fitt legyen. Minden nap jógázik, kutyát sétáltat, és teniszezik. Hozzáteszi, hogy nagyon fontos, mennyit alszol: napi nyolc órának meg kellene lennie.

Az étrenden és a mozgáson kívül pedig kiemeli a stresszmentes életmódot, amihez nélkülözhetetlen az optimista hozzáállás, és a minőségi idő a családdal és a barátokkal.