FITTFAZÉK

Itt nyár legfinomabb és legegyszerűbb diétás édessége

Ezt a finomságot a legjobb, ha reggelire eszed! Málnával és chia maggal készült. Energiával telinek érzed magad utána, mégis könnyûnek. Tele van rostokkal, ezért ebédig semmi nasit nem kívánsz.

HOZZÁVALÓK:

 

  • 1 csésze fagyasztott málna
  •  ½ ek diétás édesítő
  • 1 + ½ csésze mandula vagy kókusz tej
  • 1 tk vanília kivonat
  • 2 kimagozott datolya
  • 1/3 csésze chia mag
  • granola (cukormentes)
  • friss gyümölcs (pl. darabolt kiwi, sárgabarack, bármilyen erdei gyümölcs)

ELKÉSZÍTÉS:

1. Turmixolt össze a málnát, az édesítővel
2. 4 pohárba oszd szét a pürét, és tedd hűtőbe. Közben készítsd el a chia pudingot.
3. Öblítsd el a mixer-t, és tedd bele a tejet, vaníliát, datolyát. Turmixold össze, amíg szép sima lesz, majd tedd át egy kis tálkába. Add hozzá a chia magot, és kavard folyamatosan 3 percig.
4.  A  keveréket hagyd pihenni 5 percig, majd öntsd rá a málnás alapra, egyenlően elosztva a 4 pohárban. Fóliával takard le, és hagyd hűlni reggelig.
5. Reggel, mielőtt felszolgálnád, tégy a tetejére granolát, friss gyümölcsöt.

Tipp!

Ez az egészséges parfé 3 napig is eláll a hűtőben. A friss gyümölcsöt és a granola-t csak evés előtt tedd hozzá!