FITTFAZÉK

5 szuper partifalat az ünnepre: Nassoljunk egészségesen!

A sok édes finomság mellett időnként muszáj sós nasikat is ropogtatnunk. Persze a legjobb, ha ezek finomak, de mégsem hizlalnak. Zseniálisan egyszerû és egészséges rágcsálnivalókat mutatunk!

Vendégeskedő időszakban mindenki szívesen ropogtat sós falatokat. Mivel az ünnepek alatt egyébként is viszünk be épp elég felesleges szénhidrátot a szervezetünkbe, érdemes külön odafigyelni a snackekre, hogy ezek lehetőség szerint egészségesek legyenek.

Mutatunk néhány szuper ötletet, hogy tudsz gyorsan, nagyon finom rágcsálnivalót készíteni! Kínáld velük bátran vendégeidet!

1. Zéró szénhidrátos sajtchips

Egyszerű és diétás ez a finom, sajtos ropogtatni való. Pillanatok alatt elkészítheted, és büntetlenül majszolhatod beszélgetések mellé vagy a tévé előtt.

A receptért KATTINTS IDE!

 

2. Pikáns chia-keksz diétázóknak

Mindenki imádja a sós kekszeket, csak az a baj velük, hogy hizlalnak. Viszont most elkészült az a nasi, amit igazán érdemes ropogtatni. Hamar eltelít és fantasztikus társad lesz a fogyásban. Ez a chiamagos keksz maga a csoda!

A receptért KATTINTS IDE!

 

3. Túrós pogácsa karfiolból

A fogyókúrázók nagy bánata, hogy nem ehetnek klasszikus péksüteményeket. Ezzel a recepttel azonban nem kell lemondanod a pogácsáról sem!

A receptért KATTINTS IDE!

4. Pizza chips liszt nélkül

A két összetevős ropogtatni valót pillanatok alatt össze tudod dobni és nem lesz, aki ellenálljon neki.

A receptrét KATTINTS IDE

5. Sajtkenyeres parti-szendvics

Ez a fe­hér ­liszt nél­kül ké­szült kenyérke tö­ké­le­tes vá­lasz­tás a di­é­tád­hoz. Ik­tasd ki a szén­hid­rá­to­kat! Pakolj rá sonkát, kolbászt, zöldségeket - bármit, amihez kedved van, a lényeg, hogy ne hizlaljon!

A receptért KATTINTS IDE

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?