TÜZELŐÁLLÁS

Mi történt? Csak harmadik lett Hosszú Katinka

Ebben a versenyben nem volt esélye az első helyre az Iron Ladynek, aki hírességek sorát szorította így is maga mögé. Még egy labdarúgó is felkerült a listára.
  • Szerző: HBK

A magyar Forbes magazin összeállította a 2016-os év legbefolyásosabb közösségimédia-arcokat tartalmazó listáját. Az első helyre Palvin Barbara került, aki Kasza Tibit előzte meg, a harmadik helyre pedig Hosszú Katinka futott be.

A Forbes azt írja Katinkáról, hogy a medencében és az üzleti életében is sikeres, az Iron Lady és az Iron Nation olyan márka, amivel könnyű azonosulni. A háromszoros olimpiai bajnok mögött Schobert Norbi jön a sorban, de többek között Sebestyén Balázst, Caramelt és Puzsér Róbertet is megelőzte Katinka.

A lista 25. helyére Bogdán Ádámot tették, azt írták a magyar kapusról, hogy az egyik legnépszerűbb magyar Instagram-sztár. A listát a Facebook, az Instagram és a YouTube követőszámai alapján állították össze. Ezt követően egy zsűri pontozott az alapján, hogy ki mennyire képes trendet alakítani, és azt is vizsgálták, hogy a közösségi médiában megjelenített tevékenységük mennyire üti meg a sajtó küszöbét.

Végül a Forbes szerkesztőségi is szavazott ezen szempontok szerint. Schobert Norbi például 1 millió követővel kapott 100 pontot, 100 000 követőként járt 10 pont. A zsűri maximum 90 pontot adhatott, a Forbes szerkesztőség szavazatai 1-es, 1,5-es vagy 2-szeres szorzóval növelték vagy hagyták érintetlenül az összpontszámot.

A zsűri három tagja Bradács Andárs (Front Page Communications), Pintér Dániel Gergő (MTA Sztaki kommunikációs vezető, BME és Metropolitan oktató) és Farkas Dániel (Star Network) volt.   

A teljes listát itt nézhetitek meg.

És ezeket olvastad már?