tóth gabi
A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap a tavalyi évben 1,2 milliárd forintot fektetett be a hazai AERON divatmárkába. A befektetés célja, hogy a már nemzetközi piacon is ismert brand új lendületet kapjon.
A GB & Partners Tőkealapkezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésének köszönhetően jelentős mérföldkőhöz érkezett az Áron Eszter által 2011-ben alapított divatmárka. Az AERON ugyan már felfutó és nemzetközi jelenléttel bírt, a befektetéssel azonban most egy új lendületet szeretnének adni a nemzetközi terjeszkedésének.
„Ez a befektetés teljesen új alapokra helyezi a márkát, egy új üzleti modell kialakítása a célunk. Ez a működés minden elemét érinti, az operatív és pénzügyi háttérrendszerek ki és-átalakításától kezdődően a szervezet fejlesztésén keresztül az értékesítési csatornák megreformálásáig” – mondta Gubicza Ágoston, a GB & Partners többségi tulajdonosa.
Az AERON jelenleg több országban is jelen van, többek között például Japánban, Nagy-Britanniában vagy a Benelux államokban, de a befektetés nem titkolt céljai között szerepel a további nemzetközi terjeszkedés is.
„Nagy terveink vannak, melyek megvalósításában a Vanguards csoport adta lehetőségeket is ki szeretnénk használni, hiszen a Vanguards csoporthoz tartozó fashiontech vállalkozás, a SKALA adja a márka személyre szabott e-commerce háttérrendszerét, míg a csoport szakértői segítik a nemzetközi terjeszkedést” – tette hozzá Áron Eszter.
„A közös szinergiákat kihasználva most nagyobb lehetőségünk nyílik a Vanguards csoport részeként arra, hogy több szakember bevonásával nagyobb ütemben fejlődjünk. Így például több új beszállítót ismerhetünk meg, illetve jelentős lépéseket tehetünk a fenntarthatósági stratégiánk kialakításában” – mondta Molnár Sára, ügyvezető igazgató, aki többéves, New Yorkban szerzett divatipari szakmai tapasztalattal vette át a vállalat operatív vezetését idén januárban.
A tavaly év végi bő egymilliárd forintos befektetést követően az elmúlt félévben kulcsfontosságú lépések történtek a márka működésében. A márkaértékek megerősítése mellett olyan nemzetközi, iparági tapasztalattal rendelkező szakemberek integrálását indítja el, akikkel a márka a geográfiai hátrányával szemben gördülékenyebben tud betörni nemzetközi célpiacokra és így megerősíti az eddigi jelenlétét a kelet-ázsiai régióban és Japánban, a skandináv államokban és Németországban, valamint Amerikában. Az AERON márka újraindításán több nemzetközi szakemberrel is együttműködnek, akik számos nemzetközi luxusmárkának dolgoztak, például a Gucci, Tom Ford, illetve a Hermès és Louis Vuitton magazinok.
Új üzleti modell, új arculat
Az új célok mellett a társaság megújult arculattal és logóval is jelentkezik, amely az alapító, Áron Eszter divattervezői-művészi életútját is mutatja: stabil és magabiztos formájával ébreszt bizalmat egy folyamatosan változó világban.
Az AERON a tiszta formák és kifogástalan minőség időtlen kollázsa. A márka kifinomult szövetek használata mellett az igényes szabástechnológiai megoldásokon keresztül szólítja meg azokat a divat világában már jártas nőket, akik a mai világban az egyéniségüket vállalva, minőségérzékükön keresztül akarják megkülönböztetni magukat. Az AERON további célja között szerepel az első hazai üzlet megnyitása, amely az alapító tervező, Áron Eszter vízióijával összhangban hosszú távon képes kiszolgálni a magyar vásárlókat.