Marics Peti
Az egyik fontos szakmai kitüntetést vehette át, méghozzá a miniszterelnöktõl az egyre szélesebb körben sikereket arató divattervezõ.
A turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését kapta meg kedden este Sándor Szandra, a Nanushka tervezője.
A fiatal tervező a Nanushka márka sikerével felrakta Magyarországot és a hazai ruhagyártást a divatvilág nemzetközi térképére.
A Pro Turismo elismeréssel minden évben azokat a szakembereket díjazzák a Turizmus Világnapján, akik kiemelkedő teljesítményükkel hozzájárultak a turizmus fejlődéséhez. Idén harmincadik alkalommal adták át a turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését,
a díjazottak között volt Sándor Szandra, a Nanushka tervezője is.
A díjakat Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke adta át 2018. október 16-án a Művészetek Palotájában az ágazat első számú szakmai fórumán, a Turizmus Summit 2018 gálaesten.
A Nanushka egy több mint 10 éve működő magyar divatmárka, tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online boltjából 130 országba szállít közvetlenül, 2018-ban nyitotta meg első boltját Budapesten, majd saját Pop-up üzletét Los Angelesben és Londonban a Liberty áruház égisze alatt. Legújabb őszi/téli kollekcióját pedig a New York Fashion Week keretei közt, a hivatalos program részeként mutatta be.
A Nanushka márka nemzetközi sikere az egész hazai iparág sikerét is jelenti egyben. A márka lenyűgöző és egyben kényelmes viseletű termékei az itthoni szakemberek munkáját dicsérik, hiszen a gyártás közel 80 százaléka Magyarországon zajlik. A belvárosi Bécsi utcában található bolt Budapest egyik designra és divatra fogékony turistáinak látványosságává vált, arculata hűen tükrözi a márka által képviselt életérzést.
A Nanushkáról
A Nanushka egy több mint 10 éve működő magyar divatmárka, tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. A Nanushka 2005-ben, Sándor Szandra családi vállalkozásaként indult. Mára pedig az első céggé vált a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is jelentős eredményeket ért el. A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, termékei a leghíresebb luxusáruházak többségében már kaphatók.