RETRO RÁDIÓ

Találkozott Nanushka és Orbán Viktor. De hogyan?

Találkozott Nanushka és Orbán Viktor. De hogyan?
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2018. 10. 17. 17:50

Az egyik fontos szakmai kitüntetést vehette át, méghozzá a miniszterelnöktõl az egyre szélesebb körben sikereket arató divattervezõ.

A turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését kapta meg kedden este Sándor Szandra, a Nanushka tervezője.

A fiatal tervező  a Nanushka márka sikerével felrakta Magyarországot és a hazai ruhagyártást a divatvilág nemzetközi térképére.

 

A  Pro Turismo elismeréssel minden évben azokat a szakembereket díjazzák a Turizmus Világnapján, akik kiemelkedő teljesítményükkel hozzájárultak a turizmus fejlődéséhez. Idén harmincadik alkalommal adták át a turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését,

a díjazottak között volt Sándor Szandra, a Nanushka tervezője is.

A díjakat Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke adta át 2018. október 16-án a Művészetek Palotájában az ágazat első számú szakmai fórumán, a Turizmus Summit 2018 gálaesten.

A Nanushka egy több mint 10 éve működő magyar divatmárka, tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online boltjából 130 országba szállít közvetlenül, 2018-ban nyitotta meg első boltját Budapesten, majd saját Pop-up üzletét Los Angelesben és Londonban a Liberty áruház égisze alatt. Legújabb őszi/téli kollekcióját pedig a New York Fashion Week keretei közt, a hivatalos program részeként mutatta be.

A Nanushka márka nemzetközi sikere az egész hazai iparág sikerét is jelenti egyben. A márka lenyűgöző és egyben kényelmes viseletű termékei az itthoni szakemberek munkáját dicsérik, hiszen a gyártás közel 80 százaléka Magyarországon zajlik.  A belvárosi Bécsi utcában található bolt Budapest egyik designra és divatra fogékony turistáinak látványosságává vált, arculata hűen tükrözi a márka által képviselt életérzést.

 

A Nanushkáról

A Nanushka egy több mint 10 éve működő magyar divatmárka, tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. A Nanushka 2005-ben, Sándor Szandra családi vállalkozásaként indult. Mára pedig az első céggé vált a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is jelentős eredményeket ért el. A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, termékei a leghíresebb luxusáruházak többségében már kaphatók.

 

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.