RETRO RÁDIÓ

150 városban támad Nanushka

150 városban támad Nanushka
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2018. 08. 24. 11:06

Elképesztõ terjeszkedésbe kezdett a magyar divatcég. Már a világ 150 városában kaphatók a termékei.

Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, a nemzetközi siker üteme még a pénzügyi befektetőket is meglepte.

Idén várhatóan megközelíti a 3 milliárd forintot a Nanushka 90 százalékban exportból és 25 százalékban online értékesítésből származó árbevétele, jövőre pedig akár a 6 milliárdot is elérhetik.

Az árbevétel növekedési üteme máris 20 százalékkal felülmúlta év eleji terveiket.

A Nanushka nagy nemzetközi szállítócégekkel dolgozik együtt, amelyek lehetővé teszik, hogy 72 órán belül a világ bármely részére eljussanak a termékei.

Az Exim Növekedési Alap befektetése révén a márka hatvanról kétszázra növelte nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 ezer darabot adott el, 2018-ban a mostani megrendelési állomány mellett több mint 100 ezret(!) fog értékesíteni.

A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik, a Nanushka az első cég a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is ennyire jelentős eredményeket ért el.

A márka termékei a világ leghíresebb, legendás luxusáruházainak többségében már kaphatók.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.