Marics Peti
Hiába akarjuk fizetni a csekkeket, néha még akkor sem sikerül, amikor kikészítettük a pénzt, és a szolgáltató is idõben feladta a számlát.
A X. kerületben több helyen van probléma a kézbesítéssel, többen arra panaszkodnak, hogy azért büntették meg őket, mert a postástól túl későn kapták meg a levelet, és már nem tudták határidőn belül befizetni azt.
Ez több helyen is előfordult, például a Maglódi úton, a Sportligetnél, vagy az Újhegyi lakótelepen is.
Nem tudtam időben befizetni, erre büntetőpótlékot számláztak ki.
- mondta a Kőbányán élő Anikó.
Panaszt tett a Kőrösi Csoma Sétányon lévő postán, ahol jegyzőkönyvezték, majd kivizsgálták a panaszát. Az is kiderült, hogy a lépcsőházban nem egy lakásnál történt ilyen.
Más utcákban is vannak azonban problémák:
„Nálunk, Óhegyen helyettesítő postás volt, és így nem kaptuk meg időben leveleket.”
Egyesek szerint ilyen esetben a postán kell reklamálni, mások viszont azt mondják, hogy a sűrű elnézéskérésen kívül nem történik más.
Ilyenkor eljön a cselekvés ideje, a szolgáltatóhoz kell fordulni.
„Ha a telekomos számla nem jön meg időben, akkor személyesen kell elmenni az ügyfélszolgálatra, és kérni a büntetés visszatérítését. A következő számlán visszafizetik!”
- mondta el Árpád, akinek így sikerült visszaszereznie pénzét.
Persze van, aki szerint az egyetlen megnyugtató megoldás, ha elektronikus számlára váltunk.
„Mi a kukában találtuk meg a leveleinket! Én meguntam, és áttértem az e-számlára, azóta nincs baj!”