Létrehozva: 2016.11.29.

A postás miatt kaptak bírságot a lakók!

Hiába akarjuk fizetni a csekkeket, néha még akkor sem sikerül, amikor kikészítettük a pénzt, és a szolgáltató is idõben feladta a számlát.

Szerző Ripost

A X. kerületben több helyen van probléma a kézbesítéssel, többen arra panaszkodnak, hogy azért büntették meg őket, mert a postástól túl későn kapták meg a levelet, és már nem tudták határidőn belül befizetni azt.

Ez több helyen is előfordult, például a Maglódi úton, a Sportligetnél, vagy az Újhegyi lakótelepen is.

Nem tudtam időben befizetni, erre büntetőpótlékot számláztak ki.

- mondta a Kőbányán élő Anikó.

Panaszt tett a Kőrösi Csoma Sétányon lévő postán, ahol jegyzőkönyvezték, majd kivizsgálták a panaszát. Az is kiderült, hogy a lépcsőházban nem egy lakásnál történt ilyen.

Más utcákban is vannak azonban problémák:

„Nálunk, Óhegyen helyettesítő postás volt, és így nem kaptuk meg időben leveleket.”

Egyesek szerint ilyen esetben a postán kell reklamálni, mások viszont azt mondják, hogy a sűrű elnézéskérésen kívül nem történik más.

Ilyenkor eljön a cselekvés ideje, a szolgáltatóhoz kell fordulni.

„Ha a telekomos számla nem jön meg időben, akkor személyesen kell elmenni az ügyfélszolgálatra, és kérni a büntetés visszatérítését. A következő számlán visszafizetik!”

- mondta el Árpád, akinek így sikerült visszaszereznie pénzét.

Persze van, aki szerint az egyetlen megnyugtató megoldás, ha elektronikus számlára váltunk.

„Mi a kukában találtuk meg a leveleinket! Én meguntam, és áttértem az e-számlára, azóta nincs baj!”

Az ügyben a Magyar Posta Zrt.-t és a Telekomot is kerestük, még nem kaptunk tőlük választ.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-