INSIDER

Ezért állsz a dugóban

Balesetek és torlódások nehezítik a közlekedést a fővárosban és az autópályákon
  • Szerző: Ripost

A közúti közlekedés biztonságát, folyamatosságát most is sok minden nehezíti.

Az M1-es autópályán, Győr felé a 104-es kilométernél aszfaltoznak a külső sávban. A munkaterület előtt több kilométer hosszan araszolnak a kocsik. Győr felé, a 101-es Nagyszentjános-Bőny kihajtónál lehet kerülőt tenni.

A 4-es főút Monoron átvezető szakaszán, a 34-35-ös kilométernél burkolatfelújítási munkákat végeznek.
Szolnok felé 5-10-perces a várakozási idő.

Az M0-s autóút déli szakaszán, az M1-es autópálya felé a Hárosi Duna-hídnál átépítették a forgalomterelést. Így a 16-os és a 14-es km között az M5-ös felől érkezők három szűkített sávon haladhatnak. Az átépítést követően a Halásztelekről a II. Rákóczi Ferenc útról felhajtóknak a gyorsító sávból nem kell besorolni a középső sávba, tovább tudnak rajta haladni a budafoki kijáratig.

Megváltozott a forgalmi rend Sajószentpéteren, a 26-os és 27-es főúti csomópontban épülő körforgalomnál. Az új korlátozás szerint a forgalmat átterelték a csomópont már újonnan elkészült oldalára, ahol félpályán, jelzőlámpás irányítással halad a forgalom.

Szeptember végéig lezárták az M0-s autóút déli szektorán, az M1-es autópálya felé vezető oldalon, a 19-es km-nél levő szigetszentmiklósi csomópont le- és felhajtó ágát, ezért a Csepeli útról és Szigetszentmiklós felől nem lehet fel- és lehajtani az M1-es irányába. Aki csúcsforgalmú időszakban közlekedik az M0-s autóúton az M1-es autópálya irányából Csepel felé, az lehetőleg a 19-es jelű szigetszentmiklósi csomópontban térjen le az autóútról a Csepeli útra. Ezzel csökkenthető a halásztelki csomóponton áthaladó forgalom. A lezárás idejére a közeli 16-os kilométernél lévő halásztelki csomópont használható, ezt sárga táblák is jelzik.

Mielőtt útnak indulsz tájékozódj az útinform oldalán!