RETRO RÁDIÓ

Komoly változást jelentett be az MVM: az áram és gázszámlákat is érinti

MZ/X
Szerző
MZ/X
Létrehozva2024. 10. 29. 09:00

November 4-től komoly változások lépnek életbe a gáz és áramszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban. Nemcsak a lakossági, de az üzleti ügyfeleket is érinti az MVM döntése! Mutatjuk a részleteket!

Megszűnik az MVM egyik, sokak által használt mobilos alkalmazása és ezzel egy időben egy helyen lesz elérhető a gáz és a villanyóra diktálás, számlabefizetés, számlaáttekintés. A változás minden egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfelet érint.

MVM ügyfélszolgálat áram gáz ügyintézés
November 4-től komoly változások lépnek életbe az MVM online felületein / Fotó: Szalay Károly / Kisalföld

Fontos változást hoz a november az MVM-es ügyfeleknek

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. Ez a gyakorlatban az jelenti, hogy megszűnik a ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó MVM Next EnergiApp. Mutatjuk, mi lesz helyette és mi változik még az energiaszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban.

Könnyebb lesz nyomon követni a gáz- és villanyszámlákat

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től, méghozzá a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületén és applikációjában, az MVM Next-en és az MVM Next applikációban. Ez azt jelenti, hogy hamarosan csak ezeken a felületeken lehet például

  • online mérőóraállást diktálni,
  • megnézni a korábbi és befizetendő áram- és földgázszámlákat,
  • online bankkártyával rendezni a számlákat.
Ez a tájékoztató olvasható az MVM Next applikációjában / Fotó: MVM Next

Az MVM ezért arra kéri az ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra. Aki elakadt a regisztrációs folyamat során, hívja hétköznap 8 és 18 óra között a 06-1-9999-650-es telefonszámot, ahol közvetlenül az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják a hívást.

Hogyan lehet használni az MVM Next online ügyfélszolgálatát és mobilapplikációját?

  • Azok az ügyfelek, akik gázügyeiket online, illetve okostelefonon intézték már korábban is, immár a jól ismert és könnyen használható felület fogadja áramügyintézésre is.
  • Aki még nem használta az online ügyfélszolgálatot és mobilapplikációt, néhány kattintással regisztrálhat, amihez szükség lesz az utolsó villanyszámlára.
  • Aki korábban az MVM NEX EnergiAppot használta áramszámla befizetésre, diktálásra és egyeznek a gáz- és áramszerződése adatai, akkor bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye. Ennek megerősítését követően már teljeskörűen, egy helyen intézhetők a gáz- és áramügyek.
  • Ha mégsem jelenik meg az áramos felhasználási hely, akkor a További ügyintézés / Felhasználási helyeim / Új felhasználási hely hozzáadása opcióval lehet azt felvenni.

Az átállással kapcsolatban további hasznos információk itt találhatók.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.