Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2024.10.29.

Komoly változást jelentett be az MVM: az áram és gázszámlákat is érinti

November 4-től komoly változások lépnek életbe a gáz és áramszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban. Nemcsak a lakossági, de az üzleti ügyfeleket is érinti az MVM döntése! Mutatjuk a részleteket!

Megszűnik az MVM egyik, sokak által használt mobilos alkalmazása és ezzel egy időben egy helyen lesz elérhető a gáz és a villanyóra diktálás, számlabefizetés, számlaáttekintés. A változás minden egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfelet érint.

MVM ügyfélszolgálat áram gáz ügyintézés
November 4-től komoly változások lépnek életbe az MVM online felületein / Fotó: Szalay Károly / Kisalföld

Fontos változást hoz a november az MVM-es ügyfeleknek

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. Ez a gyakorlatban az jelenti, hogy megszűnik a ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó MVM Next EnergiApp. Mutatjuk, mi lesz helyette és mi változik még az energiaszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban.

Könnyebb lesz nyomon követni a gáz- és villanyszámlákat

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től, méghozzá a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületén és applikációjában, az MVM Next-en és az MVM Next applikációban. Ez azt jelenti, hogy hamarosan csak ezeken a felületeken lehet például

  • online mérőóraállást diktálni,
  • megnézni a korábbi és befizetendő áram- és földgázszámlákat,
  • online bankkártyával rendezni a számlákat.
Ez a tájékoztató olvasható az MVM Next applikációjában / Fotó: MVM Next

Az MVM ezért arra kéri az ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra. Aki elakadt a regisztrációs folyamat során, hívja hétköznap 8 és 18 óra között a 06-1-9999-650-es telefonszámot, ahol közvetlenül az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják a hívást.

Hogyan lehet használni az MVM Next online ügyfélszolgálatát és mobilapplikációját?

  • Azok az ügyfelek, akik gázügyeiket online, illetve okostelefonon intézték már korábban is, immár a jól ismert és könnyen használható felület fogadja áramügyintézésre is.
  • Aki még nem használta az online ügyfélszolgálatot és mobilapplikációt, néhány kattintással regisztrálhat, amihez szükség lesz az utolsó villanyszámlára.
  • Aki korábban az MVM NEX EnergiAppot használta áramszámla befizetésre, diktálásra és egyeznek a gáz- és áramszerződése adatai, akkor bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye. Ennek megerősítését követően már teljeskörűen, egy helyen intézhetők a gáz- és áramügyek.
  • Ha mégsem jelenik meg az áramos felhasználási hely, akkor a További ügyintézés / Felhasználási helyeim / Új felhasználási hely hozzáadása opcióval lehet azt felvenni.

Az átállással kapcsolatban további hasznos információk itt találhatók.

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek