
Komoly változást jelentett be az MVM: az áram és gázszámlákat is érinti
November 4-től komoly változások lépnek életbe a gáz és áramszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban. Nemcsak a lakossági, de az üzleti ügyfeleket is érinti az MVM döntése! Mutatjuk a részleteket!
Megszűnik az MVM egyik, sokak által használt mobilos alkalmazása és ezzel egy időben egy helyen lesz elérhető a gáz és a villanyóra diktálás, számlabefizetés, számlaáttekintés. A változás minden egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfelet érint.

Fontos változást hoz a november az MVM-es ügyfeleknek
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. Ez a gyakorlatban az jelenti, hogy megszűnik a ker.mvmnext.hu online ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó MVM Next EnergiApp. Mutatjuk, mi lesz helyette és mi változik még az energiaszolgáltatás adminisztrációjával kapcsolatban.
Könnyebb lesz nyomon követni a gáz- és villanyszámlákat
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-től, méghozzá a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületén és applikációjában, az MVM Next-en és az MVM Next applikációban. Ez azt jelenti, hogy hamarosan csak ezeken a felületeken lehet például
- online mérőóraállást diktálni,
- megnézni a korábbi és befizetendő áram- és földgázszámlákat,
- online bankkártyával rendezni a számlákat.

Az MVM ezért arra kéri az ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra. Aki elakadt a regisztrációs folyamat során, hívja hétköznap 8 és 18 óra között a 06-1-9999-650-es telefonszámot, ahol közvetlenül az online regisztrációban jártas munkatársaink fogadják a hívást.
Hogyan lehet használni az MVM Next online ügyfélszolgálatát és mobilapplikációját?
- Azok az ügyfelek, akik gázügyeiket online, illetve okostelefonon intézték már korábban is, immár a jól ismert és könnyen használható felület fogadja áramügyintézésre is.
- Aki még nem használta az online ügyfélszolgálatot és mobilapplikációt, néhány kattintással regisztrálhat, amihez szükség lesz az utolsó villanyszámlára.
- Aki korábban az MVM NEX EnergiAppot használta áramszámla befizetésre, diktálásra és egyeznek a gáz- és áramszerződése adatai, akkor bejelentkezést követően megjelenik az áramos felhasználási helye. Ennek megerősítését követően már teljeskörűen, egy helyen intézhetők a gáz- és áramügyek.
- Ha mégsem jelenik meg az áramos felhasználási hely, akkor a További ügyintézés / Felhasználási helyeim / Új felhasználási hely hozzáadása opcióval lehet azt felvenni.
Az átállással kapcsolatban további hasznos információk itt találhatók.






