Létrehozva: 2020.08.18.

Új üzleti modell és új működési alap az Aeron divatmárkánál  

A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap a tavalyi évben 1,2 milliárd forintot fektetett be a hazai AERON divatmárkába. A befektetés célja, hogy a már nemzetközi piacon is ismert brand új lendületet kapjon.

A GB & Partners Tőkealapkezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésének köszönhetően jelentős mérföldkőhöz érkezett az Áron Eszter által 2011-ben alapított divatmárka. Az AERON ugyan már felfutó és nemzetközi jelenléttel bírt, a befektetéssel azonban most egy új lendületet szeretnének adni a nemzetközi terjeszkedésének.

„Ez a befektetés teljesen új alapokra helyezi a márkát, egy új üzleti modell kialakítása a célunk. Ez a működés minden elemét érinti, az operatív és pénzügyi háttérrendszerek ki és-átalakításától kezdődően a szervezet fejlesztésén keresztül az értékesítési csatornák megreformálásáig” – mondta Gubicza Ágoston, a GB & Partners többségi tulajdonosa.

Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa

Az AERON jelenleg több országban is jelen van, többek között például Japánban, Nagy-Britanniában vagy a Benelux államokban, de a befektetés nem titkolt céljai között szerepel a további nemzetközi terjeszkedés is.

„Nagy terveink vannak, melyek megvalósításában a Vanguards csoport adta lehetőségeket is ki szeretnénk használni, hiszen a Vanguards csoporthoz tartozó fashiontech vállalkozás, a SKALA adja a márka személyre szabott e-commerce háttérrendszerét, míg a csoport szakértői segítik a nemzetközi terjeszkedést” – tette hozzá Áron Eszter.

„A közös szinergiákat kihasználva most nagyobb lehetőségünk nyílik a Vanguards csoport részeként arra, hogy több szakember bevonásával nagyobb ütemben fejlődjünk. Így például több új beszállítót ismerhetünk meg, illetve jelentős lépéseket tehetünk a fenntarthatósági stratégiánk kialakításában” – mondta Molnár Sára, ügyvezető igazgató, aki többéves, New Yorkban szerzett divatipari szakmai tapasztalattal vette át a vállalat operatív vezetését idén januárban.

A tavaly év végi bő egymilliárd forintos befektetést követően az elmúlt félévben kulcsfontosságú lépések történtek a márka működésében. A márkaértékek megerősítése mellett olyan nemzetközi, iparági tapasztalattal rendelkező szakemberek integrálását indítja el, akikkel a márka a geográfiai hátrányával szemben gördülékenyebben tud betörni nemzetközi célpiacokra és így megerősíti az eddigi jelenlétét a kelet-ázsiai régióban és Japánban, a skandináv államokban és Németországban, valamint Amerikában. Az AERON márka újraindításán több nemzetközi szakemberrel is együttműködnek, akik számos nemzetközi luxusmárkának dolgoztak, például a Gucci, Tom Ford, illetve a Hermès és Louis Vuitton magazinok.

Új üzleti modell, új arculat

Az új célok mellett a társaság megújult arculattal és logóval is jelentkezik, amely az alapító, Áron Eszter divattervezői-művészi életútját is mutatja: stabil és magabiztos formájával ébreszt bizalmat egy folyamatosan változó világban.

Az AERON a tiszta formák és kifogástalan minőség időtlen kollázsa. A márka kifinomult szövetek használata mellett az igényes szabástechnológiai megoldásokon keresztül szólítja meg azokat a divat világában már jártas nőket, akik a mai világban az egyéniségüket vállalva, minőségérzékükön keresztül akarják megkülönböztetni magukat. Az AERON további célja között szerepel az első hazai üzlet megnyitása, amely az alapító tervező, Áron Eszter vízióijával összhangban hosszú távon képes kiszolgálni a magyar vásárlókat.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Oroszország hadat üzent a NATO-nak a lengyelországi atomfegyver telepítési terve miatt

origo.hu

20+1: amikor a Simpson család előre látta a jövőt!

borsonline.hu

„Nem áll nekem túl jól a full HD” – Így Látta magát a Házasság első látásra sztárja

hirtv.hu

Kuleba bevitte a kegyelemdöfést az elmenekült hadköteles férfiaknak + videó

ripost.hu

Leszámol a hangyákkal a lyukas alufóliabomba

mandiner.hu

Magunkhoz láncolnánk: élethosszig tartó szerződést kötött Marco Rossi Csányi Sándorral?

origo.hu

Kocsis Máté: Nem az a lényeg, hogy Magyar Péter mit mond, hanem az, hogy a mögötte állóknak mi a céljuk

travelo.hu

Pizzafesztivállal és különleges ételekkel indul az idei Food Truck Show

ripost.hu

Házasság első látásra: Petra és András újra együtt!

ripost.hu

Erre vártak a magyar autósok: Jelentős árcsökkenés jön a benzinkutakon, ekkor érdemes tankolni

ripost.hu

Nem kérnek többet Manuelből: kiverte a biztosítékot a koncertje után a botrányos sztár

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SIKK

Ezért ne dobd ki megunt kacatjaidat! Rengeteg pénzt kereshetsz

SIKK

Ezek a rúzstrendek hódítanak idén. Te melyiket próbálnád ki?

SIKK

Az ADAM X Atelier luxus branddel startol az idei, 28. Budapest Fashion Week!

SIKK

Stílusos húsvéti szettek kicsiknek-nagyoknak

SIKK

Itt a szerelmesek tesztje! Ilyen egy igazi húsvéti randi

SIKK

Biztos, hogy ma akarsz sütni és mosni? Ezek a legdurvább húsvéti babonák

SIKK

Boruljon zöldbe a ruhatárad is! Ezek a legmenőbb zöld szettek idén tavasszal

SIKK

Titokban megváltozott az Instagram, panaszkodnak a felhasználók