DIÉTA

Túletted magad a hétvégén? Így rakd rendbe a gyomrod!

Túl jól sikerült a buli? Szalonnát sütöttetek a barátokkal? Nyugi, nem kell belesüppedned a lelkiismeret-furdalásba. Megmutatjuk, hogyan térj vissza az egészségesebb étrendhez.
címkék:
  • Szerző: Ripost

Reggelizz későn!

Hagyd egy kicsit korogni a gyomrod, majd készíts könnyű, egészséges, fehérjében gazdag reggelit: egyél tojást teljes kiőrlésű pirítóssal, vagy egy kevés müzlit joghurttal és bogyós gyümölcsökkel.

Hidratálj!

A szomjúság gyakran álcázza magát éhségnek, különösen akkor, ha korábban zsíros és sós ételeket fogyasztottál. Legyen egész nap a kezed ügyében az ásványvizes palack.

Térj át a házi kosztra!

Több kutatás is igazolja, hogy aki otthon eszik, karcsú marad. A gyorsétel még akkor is zsírosabb és kalóriadúsabb, mint az otthon készített, ha az egészségesebb fogásokra, például a vega pizzára voksolsz. Ráadásul az adagok is nagyobbak. Főzz inkább magadnak, ez olcsóbb, és egészségesebb is.

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?