FITTFAZÉK

Robban a januári diétabomba: Új formában tér vissza a karfiolkenyér

Nincs ötletesebb a magyarnál, pláne, ha a fölös kilóktól való megszabadulás a cél. Igazán könnyû lemondani a szénhidrátokról ezzel a szuper ötlettel, mellyel egy lelkes magyar diétázó rukkolt elő!
  • Szerző: Ripost

Talán te is január elején kezdted el vagy kezdted újra a fogyókúrát, melynek első lépése valószínűleg nálad is az, hogy igyekszel teljesen kiiktatni a cukrot, illetve lehetősé szerint mindent, amiben liszt van.

Legnagyobb érvágás ilyenkor a kenyér elhagyása, hiszen annyira hozzászoktunk, hogy el sem tudjuk képzelni nélküle az életet...

Pedig nem lehetetlen! Nem kiiktatni kell a kenyeret, hanem más, egészséges élelmiszerrel pótolni. Ez a karfioltallér például briliáns megoldás!

Talán nem is lehet bemérni, olyan minimális benne a szénhidrát!

Használhatod köretként vagy kenyér és zsömle helyett! Nemcsak egészséges, de finom is, és biztosan nem dob rád pluszkilókat.

 

Karfioltallér

Hozzávalók:

  • 1 kis fej karfiol
  • 1 fej hagyma, finomra vágva
  • 3 ek. útifűmaghéj
  • 10 dkg reszelt sajt
  • kevés reszelt parmezán (elhagyható)
  • 2 tojás
  • só, bors ízlés szerint
  • ínyencek chilit is tehetnek bele

Így készítsd

1. A karfiolt szedd rózsákra, sós vízben főzd meg.

2. A megfőtt karfiolt törd össze villával, és keverd hozzá a sajtot, a tojást, illetve az útifűmaghéjat.  Ízesítsd ízlésed szerint.

3. A  kész masszából készíts lapkákat, ezeket sorakoztasd sütőpapírral bélelt tepsibe. 180 fokon 25-30 perc alatt parádésra sül a  légkeverésen.

TIPP:

Kevés kókuszzsíron serpenyőben is elkészítheted.

Ötlet: (Andrea Laczó, Facebook)

 

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?