tóth gabi
Itt az újabb bizonyíték arra, hogy a sussexi hercegi párra minimális az igény Amerikában, és a királyi család nélkül szinte semmit sem ér a nevük.
Amikor a Megxitet követően nyilvánosságra kerültek Meghan és Harry Netflix-szel, valamint Spotify-jal kötött megállapodásai, mindenki azt hitte, hogy pillanatok alatt multimilliárdosok lesznek. Ám a két streaming szolgáltatóban nagyjából ki is merült a bevételi forrásuk, ugyanis azóta sem kerültek az A-kategóriás sztárok táborába. Ahogy telnek a hónapok, úgy egyre világosabb, hogy Amerikában nincs igény rájuk, és igazán csak addig voltak médiatényezők, amíg a brit királyi család tagjai voltak.
Ezt a tényt támasztja az is alá, hogy az óriási hírveréssel bejelentett jótékonysági szervezetük alig több mint 16 millió forintnyi összeget szedett össze 2020-ban. Az amerikai adóhivatalhoz beadott dokumentumokból kiderült az is, hogy az Archewell többet költött ügyvédi szolgáltatásokra, mint amennyi adományt kaptak. A költségeik meghaladták a 17 és fél millió forintnyi dollárt, szóval veszteségesen működik az alapítvány, ami olyan nemes célokat tűzött ki, mint a BLM aktivisták támogatása, illetve a koronavírus elleni harc finanszírozása. Ám, akiknek ezek a témakörök fontosak, azok nem Harryéken keresztül intézték az adományozást, hanem nagyobb alapítványokat választottak.
Meghanék jótékonysági szervezetének mutatói óriási kudarcnak számítanak, hiszen Amerikában minden egyes olyan gyűjtés, amiben sztárok érintettek, több millió dolláros bevételt hoznak. Míg ők egy év alatt az 50 ezer dollárt is alig érték el.