Létrehozva: 2021.08.16.

Hűha, meseszép helyen vakációzott Vitányi Judit

Varázslatos utazáson töltődött fel a párjával Vitányi Judit. A Tények híradósa egy hetet töltött el Izlandon. Exkluzív élménybeszámolót és fotókat adott a Ripost7-nek.

Ráfért már a pihenés Vitányi Juditra, aki másfél éve nem utazott el kikapcsolódni. Az úti cél a meseszép szigetország, Izland volt, ahol a tévésnek és párjának rengeteg kalandban volt része.

„Nagyon szeretünk utazni a párommal, de most egyáltalán nem terveztünk semmit sem előre. Az izlandi út is viszonylag gyorsan, pár hét szervezés után valósult meg. Megtudtuk, hogy július elsejétől eltörölnek mindenféle korlátozást Izlandon, és a párommal ráadásul be is vagyunk oltva, így gondoltuk, hogy bátran utazhatunk, és bele is vágtunk” – kezdte a Ripost7-nek a Tények híradósa, aki másfél éve nem volt szabadságon, nem meglepő, hogy nagyon vágyott már a pihenésre. Mint mondja, ami a nyaralást illeti, kicsit más volt az elképzelése, mint a párjának, de a természetesen igent mondott a kalandos vakációra.

Fotó: Instagram

„Megmondom őszintén, voltak bennem az utazás előtt kettős érzések, Sokat hallottam róla, hogy Izlandon rettentően változékony az időjárás. Hiába van nyár, nincs meleg. Én ráadásul fázós vagyok és most oda is nagyon későn érkezett meg a nyár. De, mivel a páromnak Izland egy bakancslistás helyszín volt, nem volt kérdés, hogy elmegyek vele” – tette hozzá nevetve Judit, aki mindenféle meleg, polár ruhát beszerzett a túra előtt. Mint mondja, felkészülve mindenre, még esőnadrágot is vásárolt, amiről egészen addig nem is tudta, hogy egyáltalán létezik, mivel nem rendszeres túrázó. A szerelmesek egyébként egy intenzív körtúrán vettek részt, kihasználtak minden egyes másodpercet, szinte nem is aludtak.

„Gyakorlatilag tíz napos túrát sűrítettünk bele egy hétbe. Nagyon intenzív volt, de most pont olyan időszak van ott, amikor éjfél körül megy le a nap, és hajnalban, három óra körül már felkel. A köztes időszakban is világos van. Kihasználtunk minden másodpercet, szinte alig aludtunk, mégis csurig töltődtem mentálisan. Ahogyan mondtam is, én jobban szeretem a vízparti nyaralásokat, de amióta együtt vagyok a párommal, többnyire aktív pihenéssel telnek a vakációk. Ez az izlandi út nagyon jól jött, ki tudtam kapcsolni, eszembe se jutott a munka.”

Bár Judit alaposan kiköltekezte magát, hogy az esetleges extrém időjárási körülmények se hátráltassák a kirándulás során, szerencséjükre az egyébként szokásos változékony időjárásnak nyoma sem volt azon a héten.

„Óriási mázlisták voltunk: egy csepp eső sem esett a héten! Tartottam tőle, hogy hideg is lesz, el is fogunk ázni, hát micsoda nyaralás lesz ez, de tényleg szerencsék volt. Volt, hogy 20-25 fok is volt egyes részeken. Ennek köszönhetően pedig mindent meg tudtunk nézni a maga valójában. Nem vagyok egyébként egy nagy túrázó, de már az első nap belecsaptunk a lecsóba. Elmentünk Izland aktív vulkánjához, a Fagradalsfjall-hoz. Egyszerűen megbabonázott! Picit izgultunk, mert az előtte lévő napokban nem nagyon volt mozgásban, csak füst szállt fel a kráterből, és állítólag másnap sem már, de ebben is szerencsénk volt. Nekünk ugyanis megmutatta magát. A szemben lévő hegyről láttuk, ahogyan a vörös lávát lövelli és az folyik le a hegyről. A rabja lettem, azóta is követem, mi történik vele” – mesélte a TV2 híradósa, aki másnap mintha egy másik országba csöppent volna, már a gleccserlagúnában , a hatalmas jégtömbök között csónakázott.

Fotó: Instagram

„Izland tényleg a tűz és a jég országa. Egyik nap a vulkánt néztük működés közben, másnap zodiákkal jöttünk-mentünk a lagúnában, az óriási jégdarabok között. Megesett, hogy naponta 500 km-t is vezettünk. Egyébként életemben először vezettem külföldön, ami nekem óriási élmény volt. Csak mi voltunk az úton, körülöttünk a gyönyörű táj, a természet. Az út nagyon jó minőségű, ráadásul nem is lehet száguldozni, 90-el lehet maximum menni” - mesélte a csinos műsorvezető, aki kérdésünkre elárulta, hogy az utazás során minden úgy alakult, ahogyan előre eltervezték.

„Az izlandiak hisznek az Elfekben, a kis manókban, törpékben. Ők segítik az ottélőket és uralják a természetet. Biztosan ők támogattak minket is, és akartak jót nekünk ha mondjuk az időjárásra gondolok.. De például leginkább csak autóval lehet közlekedni az országban, és sokszor hallottuk, hogy másoknak problémáik voltak a bérelt autóikkal, nem egyszer felverődött a kavics, de mi ezt is megúsztuk. Izland legendás kis teremtményei biztos végig segítettek minket.”

Judit bár az időjárás miatt idegeskedve, kétkedve indult el Izlandra, mégis élete egyik legfantasztikusabb élményeit tudhatja magáénak. Mint mondja, korábban álmában sem gondolta, hogy ilyet mond majd: de szeretne még visszatérni a szigetországba.

„A felszállás előtt még belefért a programba és elmentünk a kék lagúnába lazítani. Valami fantasztikus volt, egy örök élmény. Sajnos az aurora borealis, a sarki fény csak ősszel mutatja magát, így ez most kimaradt, de emiatt egyszer az életben még biztosan visszatérünk Izlandra.”

Ez is érdekelhet

origo.hu

Kétségbeesetten próbálja eltüntetni Magyar Péter a Bajnai Gordonhoz vezető nyomokat

metropol.hu

„Már most jobb Dibusz Dénesnél” - Marco Rossi törheti a fejét a kapusposzton

mandiner.hu

Szöllősi György a hallgató Milák Kristófról: Példaképnek lenni kötelességekkel is jár

ripost.hu

Váratlan fordulat Dárdaiéknál, óriási bejelentést tett a Hertha

mandiner.hu

Elemzést közölt a Politico: nem véletlenül van kibukva Trump Ukrajnára

origo.hu

Brutálisan kiraboltak több luxusüzletet BudapestenBrutálisan kiraboltak több luxusüzletet Budapesten

mindmegette.hu

Megdöbbensz, ezért kérik el a személyidet ha az Aldiban vásárolsz

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

ripost.hu

Megkezdődött Tordy Géza temetése: itt lesz a színművész örök nyughelye

"Ki fog látszani a s*nám" - Kiakadtak a túl szexi ruha miatt az olimpikonok

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos

További cikkek

SZTÁRDZSÚSZ

Janicsák Veca meglepő titkot árult el: "elvesztette az intimitását"

Kőgazdag Metta felfedte: ezért tűnt el a közösségi médiából

Özönlenek a gratulációk Vastag Csabának és feleségének

SZTÁRDZSÚSZ

Rossz hírt kapott a magyar zenész: elfogta a rettegés, hogy két gyerekkel utcára kerülnek

Nem hiszed el, miből él most Klapka György lánya

Kőgazdag Aleksandra elárverezi egyik kedvenc luxusholmiját