NA NE!

Szerző B. V.

Létrehozva: 2024.08.08.

Váratlanul előállt a NASA munkatársa, és kitálalt az idegenekről

A tényre egy NASA dolgozó hívta fel a figyelmet kutatásaikat követően.

Szerző B. V.

Úgy néz ki, nagyon egyszerű oka van annak, amiért eddig még nem találkozott a világ ufóval. Mégpedig azért, mert ők nem akarják, feleslegesnek tartják ugyanis, hogy egy másik bolygót is benépesítsenek. Ezt állítja legalábbis Ravi Kopparapu, a NASA egyik tagja. Úgy véli, a földönkívülieknek egyszerűen nincs szüksége új helyek felfedezésére, nem akarnak időt és energiát pocsékolni rá.

Ufó jelent meg Szolnok egén.
Saját galaxisukban érhetnek, saját energiaforrásaikkal. Fotó: Fer Gregory

Ravi szerint az idegenek már találtak maguknak egy élhető exobolygót az űrben, ami az ő otthonuk, űrhatékony energiamegoldásokkal.

Civilizációjuk egyszerűen nem érez késztetést arra, hogy terjeszkedjen a galaxisban, miután egy teljesen fenntartható népességi és energiafelhasználási szintet értek el, ahol nagyon magas színvonalon élhetnek a saját bolygójukon.

A NASA tagja azt is hozzátette, hogy ennek ellenére a terjeszkedésük nem kizárt, csupán ezt inkább saját galaxisukon, csillagrendszerükön teszik majd meg.

De persze az is előfordulhat, hogy galaxisokon átívelő civilizációk nem léteznek

- jegyezte meg Ravi.

Kijelentéseit tanulmányaikra alapozták, amit a NASA műholdadatainak felhasználásával végeztek el  - írja a DailyStar.