RETRO RÁDIÓ

Tudod, hogy lehet sok milliót elkérni a semmiért? Mutatjuk

Tudod, hogy lehet sok milliót elkérni a semmiért? Mutatjuk
T.D.
Szerző
T.D.
Létrehozva2016. 02. 20. 05:40

Kevesen merik bevállalni ezt a stratégiát, de akik megteszik, azoknak általában bejön. Észveszejtõ módszer, mellyel mindenki egy rakás pénzt keres.

A reklámszakmában gyakran történnek olyan furcsaságok, melyeken először mindenki meglepődik, aztán óriási siker lesz belőlük. Pénzt keres vele a termék gyártója, a reklám kitalálója és a hirdetési felület értékesítője is.

Ilyen furcsaság a KitKat karácsonyi reklámvideója is, ahol 30 másodpercen keresztül a nagy büdös semmit láthatjuk.

Persze némi narráció akad, ahol a szinkronhang elmondja, hogy mit nem látunk, és mit nem hallunk. Nem látjuk a tipikus karácsonyi reklám elemeit, a boldog családot az asztal körül, a zsúfolt bevásárlóközpontot, és nem halljuk hozzá a Jingle bell-t sem. Csak a semmi van, és hozzá a csoki szlogenje (have a break, have a KitKat), ami eredeti nyelven még hozzá is ad a reklám ürességéhez, hisz azt jelenti, állj meg, tarts szünetet, egyél egy KitKat-et.

Ezt a fajta módszert felhasználta már a Mercedes is, akik üres reklámfelületen üzenték azt, hogy

itt hirdetne a Mercedes, ha szüksége lenne rá.

Az ötletért cserébe természetesen a reklámszakember és a hirdetési felület értékesítője is milliókat gombol le a hirdetni vágyó féltől, és ha a reklám üt, akkor ez eladásban nagyon megéri a megbízónak is.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.