
Helló hőszivattyú, viszlát energiapazarlás!
A fűtésszezon kíméletlenül lecsapott, ezzel együtt pedig ismét aktuálissá vált a kérdés, hogy mit tehetünk az energiafogyasztás minimalizálása érdekében. (x)
A fűtésszezon kíméletlenül lecsapott, ezzel együtt pedig ismét aktuálissá vált a kérdés, hogy mit tehetünk az energiafogyasztás minimalizálása érdekében. (x)
Nemcsak Kulcsár Edina és G.w.M, de a modell barátnője is reklámozza a mai koncertet.
Érdemes vigyázni az ingyenes mobilos játékokkal!
2010-ben nagyot szólt egy reklám, amelyben egy néni szerepelt.
Az e-mailben érkező hirdetéseket így lehet távol tartani.
Azzal hirdetnek különböző karkötőket, hogy gazdagabbá, egészségesebbé teszik az ember életét. Ráadásul mindezt százszoros áron teszik.
A klubot meglepte és feldühítette a szövetség reakciója.
A fiatal nő nem tüntette fel az Instagram-bejegyzéseinél, hogy azok reklámposztok, ezért bírságot róttak ki rá.
Az ötvenéves topmodell ismét pucéran állt a kamera elé, és közben még a rajongói irodalmi műveltségét is fejlesztette.
A hatóságnak is szemet szúrtak a merész képsorok. Csak 21 óra után vetíthetik az ominózus reklámot.
A magyar topmodell és az amerikai színész az egyik francia divatmárka reklámarca, és most a testüket is bevetették.
A globalizmus és a nyílt társadalmak eszméjének oltárán még a kulturális gyökereit is hajlandó volt feláldozni a világ egyik legnagyobb légitársasága.
A főváros új vezetésének „hála” a BKV évente 1,7 milliárdos bevételtől esik el a „szakértelméről híres” főpolgármester döntése miatt. Lehet, hogy a reklámtenderen győztes céget egy „barátibbal” helyettesítik?
Budapesten forgatták az év leginkább várt karácsonyi reklámját. Elképesztő a sikere az interneten.
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a kis sárkánykölyök kalandjai a jégbe fagyott szíveket is felolvasztja.
A férfi soha életében nem dohányzott, mégis egy cigarettamárkát népszerűsített.
Kifigurázta saját magát. Persze így is ő nevet majd a végén, amikor a bevételeit számolgatja.
Az ember legszívesebben a fejét verné a falba a tévés reklámokat látva. Nem az a baj, hogy a hirdetések túloznak, hanem az, hogy teljesen hülyére veszik a nézőt. Van, aki egy fára épült kunyhóban konnektort használ, más az erdőben tartja a mosógépét, de o
Egyik követője úgy véli, a sztáranyuka pénzszerzésre használja a gyermekeit.
Nagy-Britanniában újabb lépést tettek a "szép új világ" felé, ahol a jelek szerint az lehet a cél, hogy soha semmiben ne lehessen biztos senki. Ezúttal azokat a reklámokat tiltották be, amelyek "hagyományos férfi és női szerepeket" jelenítenek meg. Példáu