tóth gabi
Hiába reklamál, nem reagálnak a panaszára.
Rémálommá vált Miló Viki külföldi utazása. Az egykori bokszoló idén nyáron, a kutyái világbajnokságára repült ki barátnőjével müncheni átszállással, ám a gép több órát késett, sőt, az útjuk során az összes csomagjuk elveszett, s mindent rövid időn belül pótolniuk kellett, viszont az ügyfélszolgálat nem reagált a panaszára.
"Mélységesen fel vagyok háborodva! Kaotikus állapotok uralkodnak a társaságnál. A bőröndömet egy hét alatt kaptam vissza, a barátnőmére 18 napot vártunk, akkor is egy, a reptéren dolgozó ismerős segített utánajárni a dolgoknak. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Július 27-én kértek egy meghatalmazást, de azóta nem jött semmiféle válasz" – mondta el a Blikknek Miló Viki, aki hozzátette, hogy kétnaponta ír emailt a légitársaságnak.
A kár az ő esetében nagyjából ezer euró, tehát úgy négyszázezer forint, de választ eddig nem kapott.
"Eleve a késésért legalább ötszáz euró jár. A csomagfeladás 18 ezer 800 forint volt, nyilván azt is vissza szeretném kapni, és legalább negyvenezer forintot költöttünk ruházkodásra, hiába vettünk csak alapdolgokat. A taxi sem volt olcsó, hogy eljussunk a plázába még időben, mert órákig vártuk a holminkat a reptéren. A kutyák egész nap a hordozójukban voltak, az út átszállással öt és fél óra helyett 12 óra volt, ezután rohantunk még a plázába. A sérelemdíj összegét nem határoztam meg, várom az ajánlatukat is. Ráadásul eltelt lassan három hónap, és nem kevés pénzről beszélünk."