
Szakértő felfedte a Coca-Cola logójában rejlő üzenetet, amit az emberek sosem vesznek észre
Az ikonikus Coca-Cola logó egy rejtett üzenetet hordoz.
A Coca-Cola a világ egyik legismertebb márkája, egyrészt az ikonikus logója miatt. Bár a cég az évek során több új receptet és variációt is piacra dobott a híres üdítőből, egy dolog mindig változatlan maradt: a Coca-Cola logója.

Így sugall boldogságot a Coca-Cola logó
Richard Lau, a LOGO.com elnöke így nyilatkozott: „A vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül, mekkora értéke van egy nagyszerű logónak, ez a kapcsolat a cég és a lehetséges vásárlók között, és ez az, amire a fogyasztók leginkább emlékeznek.”
Bár első ránézésre talán semmi rejtett üzenet nincs a meglehetősen egyszerű, mégis hatásos logóban, Lau rámutatott, hogy a második „C”-nek van egy kevésbé ismert jelentése.
Az ívelt „C” állítólag egy mosolyt szimbolizál, amely tudatalatt tükrözi a Coca-Cola boldogságra és örömre helyezett hangsúlyát: „Ez a finom üzenet talán észrevétlen marad, de tudat alatt pozitív asszociációt kelt a márkával kapcsolatban a fogyasztók fejében.”
Az egész világon ismert logót 1969-ben használták először, miután a márka korai reklámozója, Frank Mason Robinson javasolta a Coca-Cola nevet. A logót egy piros dobozban mutatták be, amelyben Robinson Coca-Cola feliratát egy fehér hullám, az úgynevezett dinamikus szalagminta emelte ki.
A Coca-Cola azonban bejelentette, hogy változtat az ikonikus receptjén:
Folyamatos innovációs stratégiája részeként a vállalat idén ősszel az Egyesült Államokban piacra dob egy olyan terméket, amely amerikai nádcukorral készül, hogy bővítse a Coca-Cola termékcsalád kínálatát
- áll a Coca-Cola Company közleményében.
Az NBC News szerint az Egyesült Államokban a Coca-Colát általában kukoricasziruppal édesítik, míg a Mexikóban és számos európai országban használt recept nádcukrot tartalmaz - írja az Unilad.
A recept változhat, azonban egy biztos az ikonikus Coca-Cola logó továbbra is változatlan marad.






