Marics Peti
Ahogy arról korábban a Ripost elsőként beszámolt, május 31-én rossz járatra irányították a Nápolyba tartó utasokat Budapesten. A Ryanair azt mondta lapunknak, hogy a Budapest Airport kezelője hibázott. Most itt a reptér válasza.
Ahogy arról a Ripost elsőként beszámolt, múlt hét szerdán hiba történt a budapesti repülőtéren, amikor is egy utascsoportot rossz gépre irányítottak. Az utasok Nápolyba szerettek volna menni, és a repülőgép fele már beszállt, amikor egy légiutaskísérő bejelentette, hogy ez a gép Bariba megy. A baj csak az, hogy ezt egy utas sem tudta, mindenkinek a beszállókártyáján Nápoly szerepelt. Megkeresésünkre a Ryanair azt mondta: a Budapest Airport hibázott, ugyanis a repülőtér kezelője rossz gépre irányította az utasokat. Most a Budapest Airport is nyilatkozott az ügyben.
Az érdekes malőrről egy utas számolt be a Ripostnak, aki épp Nápolyba készült egy pezsgőversenyre zsűrizni. A hiba kapcsán szerkesztőségünk megkereste a Ryanairt, akik a következőképpen erősítették meg az esetet:
A Budapest Airport hibája miatt a Buzz Budapestről Nápolyba tartó járatán utazó kis számú utast május 31-én rossz gépre irányított a Budapest Airport kezelője
– írták levelükben. Hozzátették: „A hibát a fedélzeten tartózkodó személyzet gyorsan felismerte, és ezt a kis utascsoportot visszaszállították a terminálra, és átirányították a megfelelő Buzz járatra Budapestről Bariba"
Együttműködünk a Budapest Airporttal, hogy ez a hiba ne ismétlődhessen meg
– emelte ki a társaság válaszlevelében.
Az ügy nagy port kavart, hiszen a lapunknak nyilatkozó Geönczeöl Attila szerint ha nem nézik meg a beszállókártyáját annak az egy utasnak, aki sorban állt, könnyedén Barin landolnak Nápoly helyett. Az üggyel kapcsolatban most megszólalt a Budapest Airport is:
A Budapest Airport a 2023. 05. 31-én történt esetet megvizsgálta és belső vizsgálatot rendelt el az ügyben
– tájékoztatta lapunkat a repülőtér. Ennek eredményére azonban még várnunk kell.