RETRO RÁDIÓ

Reptéri botrány: Belső vizsgálatot indított a Budapest Airport a megcserélt járatok ügyében

K.D.R.
Szerző
K.D.R.
Létrehozva2023. 06. 05. 18:48

Ahogy arról korábban a Ripost elsőként beszámolt, május 31-én rossz járatra irányították a Nápolyba tartó utasokat Budapesten. A Ryanair azt mondta lapunknak, hogy a Budapest Airport kezelője hibázott. Most itt a reptér válasza.

Ahogy arról a Ripost elsőként beszámolt, múlt hét szerdán hiba történt a budapesti repülőtéren, amikor is egy utascsoportot rossz gépre irányítottak. Az utasok Nápolyba szerettek volna menni, és a repülőgép fele már beszállt, amikor egy légiutaskísérő bejelentette, hogy ez a gép Bariba megy. A baj csak az, hogy ezt egy utas sem tudta, mindenkinek a beszállókártyáján Nápoly szerepelt. Megkeresésünkre a Ryanair azt mondta: a Budapest Airport hibázott, ugyanis a repülőtér kezelője rossz gépre irányította az utasokat. Most a Budapest Airport is nyilatkozott az ügyben.

Amikor kiderült a hiba, az utasok 15-20 percet várakoztak, mire visszairányították őket a terminálra. Fotó: Beküldött fotó

A Ryanair megerősítette, hogy a reptér kezelője hibázott

Az érdekes malőrről egy utas számolt be a Ripostnak, aki épp Nápolyba készült egy pezsgőversenyre zsűrizni. A hiba kapcsán szerkesztőségünk megkereste a Ryanairt, akik a következőképpen erősítették meg az esetet: 

A Budapest Airport hibája miatt a Buzz Budapestről Nápolyba tartó járatán utazó kis számú utast május 31-én rossz gépre irányított a Budapest Airport kezelője

– írták levelükben. Hozzátették: „A hibát a fedélzeten tartózkodó személyzet gyorsan felismerte, és ezt a kis utascsoportot visszaszállították a terminálra, és átirányították a megfelelő Buzz járatra Budapestről Bariba"

Együttműködünk a Budapest Airporttal, hogy ez a hiba ne ismétlődhessen meg

– emelte ki a társaság válaszlevelében. 

A Nápolyba tartó utasokat majdnem Bariba vitte a Ryanair gépe. Fotó: Pixabay

Itt a repülőtér válasza

Az ügy nagy port kavart, hiszen a lapunknak nyilatkozó Geönczeöl Attila szerint ha nem nézik meg a beszállókártyáját annak az egy utasnak, aki sorban állt, könnyedén Barin landolnak Nápoly helyett. Az üggyel kapcsolatban most megszólalt a Budapest Airport is: 

A Budapest Airport a 2023. 05. 31-én történt esetet megvizsgálta és belső vizsgálatot rendelt el az ügyben

– tájékoztatta lapunkat a repülőtér. Ennek eredményére azonban még várnunk kell.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.