RETRO RÁDIÓ

Botrányos! A Ryanair Budapestről Nápoly helyett majdnem Bariba vitte az utasokat

K.D.R.
Szerző
K.D.R.
Létrehozva2023. 06. 01. 08:00

Attila épp felszállni készült a Nápolyba induló repülőgépre, amikor meghallották, hogy a légikísérő azt mondja egy utasnak: „ez a gép Barira megy". A baj csak az, hogy ezt egy utas sem tudta.

Geönczeöl Attila borász épp Nápolyba indult Budapestről szerdán, hogy bíráljon egy pezsgőversenyen, amikor hihetetlen malőrnek volt szemtanúja. Épp állt a sorban és várta, hogy felszálljon egy Nápolyba tartó Ryanair gépre, amikor a sor elején egy légiutaskísérő közölte egy utassal: „Ez a gép Bariba megy”. A baj csak az, hogy az utasok úgy tudták, a gép Nápolyban landol. 

A gép már félig tele volt Nápolyba tartó utasokkal, amikor kiderült, hogy a gép Bariba megy. Fotó: Facebook / Attila Geönczeöl

Nem mindenki vette poénra a cserét

Tanácstalanul ácsorgott mindenki, eltelt vagy 15-20 perc, mire visszatereltek bennünket az épületbe, majd újabb fél óra múlva ahhoz a kapuhoz, ahonnan eredetileg Bariba indult volna egy gép. Valahogy megcserélték a két gépet vagy csak a kapukat

– nyilatkozta a Ripostnak Attila, aki jót szórakozott a tévedésen, bár állítása szerint volt, aki kevésbé fogadta jól a hibát. A meglehetősen izgalmasan alakuló beszállás után végül, a végre tényleg Nápolyba tartó gép pilótája is „vette a poént" és beszállás után bejelentette: „azok az utasok, akiknek nem Nápoly az úti céljuk, jelezzék a légikísérőknek…”

„Szerintem ha nem nézi meg valaki valamelyik beszállókártyát, simán elküldik az utasokat máshová és nem veszik észre a cserét” – tette hozzá a borász, aki végül több, mint egy óra késéssel ugyan, de sikeresen megérkezett Nápolyba.

Remélem, a csomagok nem Bariba érkeznek…

– jegyezte meg. 

Attila Nápolyba szeretett volna utazni, de majdnem Bariban kötött ki. Fotó: Facebook / Attila Geönczeöl

Megkérdeztük a Ryanair-t is az üggyel kapcsolatban

Az Attila által tapasztalt malőrrel kapcsolatban felkerestük a Ryanair-t is, hogy elmondják, valóban így történt-e az eset és mi okozta a félreértést. Hiszen azt még az ember csak-csak elhiszi, hogy Barit és Balit összekeverik az emberek, de hogy ezt egy légitársaság tegye, ráadásul Nápollyal, számunkra is érthetetlen. Cikkünk megjelenéséig a Ryanair válasza nem érkezett meg szerkesztőségünkbe. Amint nyilatkoznak az ügyben, válaszukkal frissítjük cikkünket. 

 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.