RETRO RÁDIÓ

Megerősítette a Ryanair: tényleg rossz repülőgépre irányították a Nápolyba tartó utasokat szerdán

K.D.R.
Szerző
K.D.R.
Létrehozva2023. 06. 02. 16:15

A légitársaság a Ripostnak azt mondta, a Budapest Airport hibázott, ugyanis a repülőtér kezelője rossz gépre irányította az utasokat.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, május 31-én hiba történt a Budapest Airporton, amikor is egy utascsoportot rossz gépre irányítottak a reptéren. Az utasok Nápolyba szerettek volna menni, és a repülőgép fele már tele is volt, amikor egy légiutaskísérő bejelentette, hogy ez a gép Bariba megy. A baj csak az volt, hogy minden utas beszállókártyáján Nápoly szerepelt, és ha nem veszik észre a hibát, simán elrepülnek Bariba. A hibával kapcsolatban megkerestük a Ryanair-t: itt a válaszuk!

Geönczeöl Attila borász épp Nápolyba indult Budapestről szerdán, hogy bíráljon egy pezsgőversenyen  Fotó: Olvasói fotó

A Ryanair megerősítette a hibát

Az érdekes malőrről egy utas számolt be, aki épp Nápolyba készült egy pezsgőversenyre zsűrizni. A hiba kapcsán szerkesztőségünk megkereste a Ryanairt, akik a következőképpen erősítették meg az esetet: 

A Budapest Airport hibája miatt a Buzz Budapestről Nápolyba tartó járatán utazó kis számú utast május 31-én, rossz gépre irányított a Budapest Airport kezelője

– írták levelükben, amiből kiderül, hogy a Budapest Airport kezelője hibázott. Hozzátették: „A hibát a fedélzeten tartózkodó személyzet gyorsan felismerte, és ezt a kis utascsoportot visszaszállították a terminálra, és átirányították a megfelelő Buzz járatra Budapestről Bariba"

Együttműködünk a Budapest Airporttal, hogy ez a hiba ne ismétlődhessen meg

– emelte ki a társaság válaszlevelükben. 

Az utasok 15-20 percig tanácstalanul ácsorogtak, mire visszaterelték őket az épületbe  Fotó: Olvasói fotó

Ha nem nézik meg a beszállókártyájukat, Barin landolnak

Geönczeöl Attila épp felszállni készült a Nápolyba induló repülőgépre Budapesten, amikor a sorban állva meghallotta, hogy a légikísérő azt mondja egy utasnak: „ez a gép Barira megy". A baj csak az, hogy ezt egy utas sem tudta.

Szerintem ha nem nézi meg valaki valamelyik beszállókártyát, simán elküldik az utasokat máshová és nem veszik észre a cserét

 – tette hozzá a borász.

Tanácstalanul ácsorgott mindenki, eltelt vagy 15-20 perc, mire visszatereltek bennünket az épületbe, majd újabb fél óra múlva ahhoz a kapuhoz, ahonnan eredetileg Bariba indult volna egy gép. Valahogy megcserélték a két gépet vagy csak a kapukat

– nyilatkozta a Ripostnak Attila, aki jót szórakozott a tévedésen, bár állítása szerint volt, aki kevésbé fogadta jól a hibát. 

A meglehetősen izgalmasan alakuló beszállás után végül, a végre tényleg Nápolyba tartó gép pilótája is „vette a poént" és beszállás után bejelentette: „azok az utasok, akiknek nem Nápoly az úti céljuk, jelezzék a légikísérőknek…”mesélte az utas, aki végül több, mint egy óra késéssel, de sikeresen megérkezett Nápolyba. Attila a Ripostnak viccesen megjegyezte: reméli, a csomagjaik nem Bariban kötnek majd ki.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.