tóth gabi
Hihetetlen csokifigurákra bukkant a Ripost munkatársa egy budapesti kisboltban. Már most megteltek az üzletek polcai a húsvéti ünnephez készült díszekkel és édességekkel.
A kereskedők célja egyértelmű: minél több pénzt kihúzni a családok zsebéből.
Emiatt a húsvét egyre inkább hasonlít a karácsonyhoz: már árulnak húsvéti koszorút, mécseseket és díszkivilágítást is…
De az már mindennek a teteje, hogy mikulásos nyuszitojást is lehet kapni. Lehet, hogy valami zavar támadt a marketinges gépezetben, bár meglehet, hogy hamarosan mikulásfejű nyuszi is lesz majd a boltokban…
Nyíri Zoltán reklám- és kommunikációs szakember korábban azt mondta lapunknak.
„A húsvét is egyre kevésbé a hagyományokról, sokkal inkább a pénzköltésről szól. Óriási a nyomás a marketingeseken, akiknek újabb és újabb ötletekkel kell előrukkolniuk, hogy növeljék a vevők vásárlási kedvét.”