RETRO RÁDIÓ

Így használják csalinak a boltok a januári leárazást

Így használják csalinak a boltok a januári leárazást
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2019. 01. 15. 09:00

Az ünnepek után volt már egy leértékelés, de az igazi nagy, akár 60-70 vagy néhol 90%-os készletkisöprés most kezdõdött. Kíváncsiak voltunk, valóban megéri-e ilyenkor vásárolni, valódiak-e a meghirdetett kedvezmények.

A bevásárlóközpontokban nincs olyan üzlet, amelyik ne hirdetne valamilyen akciót. A plázákban minden kirakatból nagy százalékjelek csábítanak akciós vásárlásra.

A %Ripost% több üzletben is körülnézett, az akciókat figyelve. Kiderült: a kedvezmények mértéke és az akciók neve eltérő, de valóban jelentős kedvezménnyel lehet megvenni egyes termékeket.

A legnagyobb árengedményt a ruhaneműkre és a kozmetikai termékekre adják, érthető módon: ezek függenek leginkább a divattól és az évszaktól. De a pálmát a karácsonyhoz kötődő termékek viszik: azoktól mindenképp szabadulni szeretnének a kereskedők. A karácsonyi ajándékcsomagokat féláron láttuk az illatszerboltokban, ezekből érdemes bevásárolni, hiszen olyasmi van benne, amit amúgy is használunk. Több csomagot megnéztünk, mindegyiknek a szavatossága 2020-ig szólt, tehát nem romlik meg, ha többet veszünk. Egy tusfürdő-dezodor díszcsomag most általában 700-800 forintba kerül.

„ Megvannak a családnak a 2019-es évre az ajándékok" –mondta a %Ripost%-nak Nagy Enikő. „ 9 ezer forintot fizettem a 13 ajándékcsomagért. Elállnak otthon a szekrényben jövő karácsonyig!"

Hogy mit kínálnak különösen nagy kedvezménnyel most a hipermarketek, kiderül a keddi Ripost napilapból!

A kisebb boltok inkább csak 20-30 százalékos leárazásokat kínálnak, leginkább téli ruhát: kabátot, pulóvert, legolcsóbb a karácsonyi mintás. Van olyan üzlet is, ahol az akciós terméket is akciózzák.

„ A karácsonyi csúcsszezonban igyekeznek minél szélesebb választékot biztosítani a vevők számára a kereskedők, így értelemszerűen több is marad meg, ezért adnak ilyen nagy árengedményeket az ünnepek után" – mondta a %Ripost%-nak Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. 

Nemcsak a felesleges készlettől szabadulnak meg, ez egyfajta reklám is a kereskedőknek. A vevők ugyanis nem csak az akciós áron kínált termékből vásárolnak, hanem, ha már a boltban vannak, mást is vesznek.

A szakember figyelmeztetett, elmondta, mi a csali... A részletek a keddi Ripost napilapban!

 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.