kulcsár edina
Jákob Zoltán vastagon rutinos sofőr volt már, amikor megvásárolta első Ferrariját, de még sok év tapasztalattal a háta mögött is speciális vezetéstechnikai órákat vett, hogy biztonsággal zabolázhassa meg a töméntelen lóerőt.
Ahogy arról a Ripost beszámolt, a Kőgazdag Fiatalokból megismert Herczeg Csabi alaposan lezúzta méregdrága sportkocsiját, bár szerinte nem ő és nem is a kátyú, amibe belehajtott, tehetett arról, hogy rommá törte a hátulját. A milliomos kölyök szerint a szervizben toltak el valamit, ezért történt a galiba.
„Utólag fényt derítettünk rá, hogy a legutóbbi szervizeltetésnél lehetett rosszul visszarögzítve, ezért adta meg magát. Több műanyag tartó elem is megtört, de még egyszer kiemelem, nem történt nagy kár. Azért biztosan zsebbe kell majd nyúlni, de ezen nem parázok, ez csak pénz.
Ezen kívül nem lett senkinek és a lökhárítón kívül semminek semmi baja, nem kell spekulálni az interneten
– nyilatkozta lapunknak a srác. Természetesen hiszünk Csabinak, de úgy gondoltuk, megkérdezzük Jákob Zoltánt, vele történt-e már hasonló, hiszen rajta kívül nem sok olyan fickót ismerünk ezen a sártekén, aki rendelkezik a kőgazdag fiataléhoz hasonló verdával. A milliárdos üzletember el is árulta, ő hogyan képes uralni a vasszörnyet úgy, hogy egy karcolás sem esett rajta, mióta a volánja mögé ült.
„Először is kezdeném azzal, hogy nagyon örülök, hogy Csabinak nem esett semmi baja és üzenem neki, hogy ha hibázott, ha nem, menjen el egy olyan vezetéstechnikai tanfolyamra, amelyen én is részt vettem, miután megvettem az első Ferrarit. Ez az autó ugyanis nagy rutint és még nagyobb figyelmet igényel. Egyszerűen egy sofőrnek érnie kell ahhoz, hogy biztonsággal irányíthassa és ne tréfálja meg az utakon” – kezdte lapunknak Jákob Zoltán, aki néhány trükköt is elárult.
„Ezekben a szörnyetegekben van egy úgynevezett Manettino kapcsoló, ami arra szolgál, hogy meggátolja a Ferrari hátsójának a kicsúszását, amire az autó nagyon hajlamos, sőt ez a tulajdonsága az autó egyik sajátos trükkje is. Maradjunk annyiban, hogy a hátsó kerekek igen játékosak. Arról nem beszélve, hogy a rugózása is trükkös, vagyis bizonyos útviszonyok és a rosszul megválasztott sebesség mellett le tud pattogni az útról.
Én magam már elmúltam negyven éves, és több bivalyerős autót kiismertem, mire megvettem az első Ferrarimat és nem véletlenül vártam eddig.
Egyébként nem kétlem, hogy valóban az történt, amit Csabi mondott, de ez nem teszi semmissé azt a két-hárommilliós kárt, ami az autóban keletkezett”– tette hozzá az üzletember, aki bízik benne, hogy Herczeg Csabi autóját hamar megjavítják.