kulcsár edina
Jákob Zoltán egy „félrelépős” videóval jelentette be, hogy megvan az első milliója. Nem, tényleg nem a pénzről van szó, hiszen azokat a határokat már rég milliárdokban méri.
A magyar milliárdos nem titkolt terve volt, hogy az év első harmadának végére átlépje az 1 milliós álomhatárt a TikTok-on. Jákob Zoltán éppen Bali-szigetén pihen, így ott értesült a jó hírről. A Ripost elérte Zolit, aki boldogan mesélt a hatalmas sikerről és a folytatásról is.
„2021-ben, amikor regisztráltam az oldalra, engem is az a cél vezetett, hogy esténként lekapcsoljam az agyam egy kicsit és csak pörgettem, pörgettem a videókat.”
Aztán feltettem az első saját tartalmamat, ami egy unboxing (kicsomagolós) videó volt és meglepve tapasztaltam, hogy nagyon sokan voltak rá kíváncsiak.
„Bevallom, elkapott a gépszíj” – kezdte lapunknak Jákob Zoltán, aki eleinte főként a világkörüli utazásairól osztott meg videókat az egyre gyarapodó követőivel, de idővel elkezdte keresni a lehetőségeket arra, hogy valami jó, valami új szolgálatába állítsa a csatornáját.
Íme az első, saját tartalom!
„Hogy ebben a végtére is tudatosan megtervezett fejlődésben van némi exhibicionizmus, azt kár lenne tagadnom. Ennek az az oka, hogy gyerekkoromban színész akartam lenni. Persze világos, hogy az építészetben és később az üzleti életben jóval több tehetséget mutattam, mint a mórikálásban, de így is maradt bennem elég játékosság ahhoz, hogy egyre többet és többet mutassak magamból a követőimnek. Hogy ebben a platformban meglássam a valódi potenciált és végül odajussak vele, ahol most tartok, kellettek a követőim, akik őszinte érdeklődéssel és szeretettel fordultak felém. Persze biztos találnék negatív hozzászólásokat, ha nagyon keresnék, de arányaiban elmondható, hogy az én bázisom csodálatos, megértő és érzékeny emberekből áll.”
Ez a szeretet pedig egyenes út volt odáig, hogy ma már mindkét TikTok-fiók fő célja a segítés, amihez Petiben remek társra találtam
– utalt a Jákob Zoli és a Jákob Alapítvány (462 ezer követő) néven futó TikTok-fiókokra egyaránt az üzletember, aki egyébként ma is szívesen pörgeti az oldalt és természetesen vannak kedvenc tartalomgyártói is.
A nagy bejelentés és a félrelépés...
„A TikTok folyamatosan fejlődik, változik és éppen ez a változatosság teszi számomra szórakoztatóvá. Az algoritmus már jó ideje kitanulta a fogyasztási szokásaimat, így tényleg csak a számomra releváns tartalmakat dobja föl. Neveket nem tudnék mondani, de nagyon szeretem a vicces, magyar tartalmakat és tartalomgyártókat, illetve számos utazó vloggert is követek, hiszen szenvedélyem az utazás, és ezek a tartalomgyártók rengeteg hasznos tanáccsal látnak el, akár csak egy-egy úti cél kiválasztásakor. Na jó, MrBeast tartalmait kiemelném. Hogy őszinte legyek, maga az arc nem is annyira szimpi, de a videói nagyon szórakoztatóak, a technikai kivitelezésük pedig messze jövőbe mutató. Bevallom, kicsit féltékeny is vagyok a fickóra, hiszen egy-egy videóján pillanatok alatt milliós nézettség van, ami…” – magyarázta Jákob Zoltán, aki már most is a honi TikTok éra élvonalában van, de ha így halad, hamarosan egyed lehet.