tóth gabi
A Netflix próbálja minimalizálni a sussexi hercegi páron elkönyvelt veszteségeit.
Amikor 2020 őszén nagyjából 120 millió fontért szerződtette a Netflix a sussexi hercegi párt, a cég egyik legjobb döntésének gondolták az elemzők a lépést. Hiszen akkoriban minden Harryvel és Meghannal volt tele, mindenki azzal volt elfoglalva, hogy hogyan és miként fordítottak hátat a brit királyi családnak. Az eltelt hónapokban azonban árnyaltabb lett a kép, kiderült, hogy a hercegi pár a legtöbb dologban hazudott, vagy éppen eltúlozta a helyzetet, és egyben unalmassá is váltak a folyamatos siránkozásukkal. Így jóformán alig lehet bármit is eladni a nevükkel, mert már nem érdekesek az emberek számára. Az új helyzet pedig új gondolkodást is szült a Netflix-nél, már veszteségként kezelik a sussexi pénzt, főleg úgy, hogy a beígért projektekből Meghanék semmit nem hoztak össze.
Az év elején ezért kaptak is a nyakukba egy csapatot, akik minden egyes felvetett sussexi tervet elindítottak a megvalósulás útján, mert Meghan tavaly ősz óta a gyerekkorát bemutató animációs sorozaton kotlott, mindenféle komoly haladás nélkül. A fejesek közben újra felmérték, hogy a sorozatnak egyáltalán lenne-e bármi értelme gazdaságilag, és arra jutottak, hogy nem. Így elkaszálták az egészet, nem fog elkészülni a Pearl. Vagyis jelenállás szerint eddig Harry és Meghan annyit csináltak a 120 millió fontért, hogy magukkal vittek egy stábot a két héttel ezelőtti Invictus Games-re, hogy leforgassák mennyire szeretik őket a sérült veteránoknak rendezett paralimpián.
A Netflix egyébként sem áll jól a gazdasági mutatók terén, ugyanis rengeteget költenek a nagy nevekkel telepakolt filmekre, amiknek a minősége erősen közepes, így nem vonzzák be új felhasználókat. Illetve sok előfizető hagyja ott őket a woke kultúra kendőzetlen támogatásért is. Az interneten milliónyi olyan kritikát olvasni, melyben az áll, hogy nem tetszik az embereknek, amikor egy produkcióba csak azért kerülnek be faji, vallási vagy nemi kisebbségekhez tartozó szereplők, hogy azzal eleget tegyen a Netflix a diverzitásnak. Például A Bridgerton család hiába rendkívül népszerű, mindenkinek érthetetlen, hogy miként lehet az 1800-as évek elején a brit arisztokrácia 2/3-a fekete vagy indiai. A történet ugyanis nem indokolja a jelenséget, hiába beszélünk kitalált történetről és nem korhű dokumentációról. De a háború miatti orosz kivonulással is sok nézőt bukott a Netflix, szóval több fronton is bajok vannak náluk.