ÉLETMÓDI

Vesd be ezt a remek trükköt, és könnyedén leadod a téli kilókat

Próbáld ki tippjeinket, és látványos eredményt tapasztalhatsz.

Egyre melegebbek a nappalok, szinte már most tavasziasnak érezhetjük néha az időt, és az egészen biztos, hogy március már nem sokat várat magára. Nem csoda hát, ha képzeletben már elővettük a lengébb ruhákat, és sokan fel is sóhajtottunk, vajon hogyan fogunk a kedvenc darabjainkba kényelmesen beleférni. A tél ugyanis szinte törvényszerűen ránk rak néhány plusz kilót. Ezektől pedig igencsak jó lenne könnyen és gyorsan megszabadulni.
Mutatunk néhány trükköt, melyet ha bevetsz, akkor jóval sikeresebb lehet a diétád, mint eddig bármikor.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Egyél félhomályban

Vacsorádat a kanapé vagy a fotel helyett feltétlenül asztalnál ülve fogyaszd el, válassz hozzá aláfestésnek valamilyen kellemes zenét és hangulatvilágítást. Ezek a körülmények megnyugtatóan hatnak az emberi szervezetre, lassabban fogod elfogyasztani az ételt, alaposabban rágod meg a falatokat, észrevétlenül is kevesebbet fogsz enni, mert könnyebben észreveszed időben, hogy már jóllaktál.

Kerüld a rutint

Próbálj ki új ízeket. Étkezéseknél ne csak arra koncentrálj, hogy milyen a kalóriatartalma az egyes fogásoknak, hanem arra is, hogy a megszokotthoz képest másképpen készítsd el az alapanyagokat. Ha kizökkensz a rutinból, akkor sokkal élvezetesebb ízek okozhatnak új élményeket. Persze gondolhatod azt, hogy ettől csak még többet szeretnél majd enni belőle, viszont jó, ha tudod, hogy a főzés közbeni kóstolgatás (mely a rutin esetében már egyre kevésbé jellemző) valóban eltelít, az intenzív és izgalmas ízek pedig kielégítőbb élményt nyújtanak, mint a megszokott fogások. Ezért kisebb adagnál is jóval kevésbé lesz hiányérzeted.

Feküdj le időben

Ha eleget alszol, akkor azzal több legyet ütsz egy csapásra. Praktikusan már csak azért is megéri a fogyókúra szempontjából, mert néhány órával kevesebbet gondolsz ébren a nassolásra. De emellett élettani hatásai is nagyon fontosak. A megfelelő mennyiségű alvás kiegyensúlyozottabbá tesz, kevésbé érzed szükségét a cukor és a rágcsálnivalók fogyasztásának, a pihentető alvás segít a megfelelő anyagcserében is, tehát mindenképpen jól jársz vele.

És ezeket olvastad már?