FÜLES

Tisz­tázta magát Tvrtko, ke­mé­nyen vissza­vá­gott az őt ha­mi­san vád­lók­nak!

A ri­por­ter Fa­ce­book-be­jegy­zés­ben cá­folta a va­lót­lan­sá­go­kat, ami az egyik na­pi­lap­ban meg­je­lent róla.

Képekkel és e-mail üzenettel bizonyította Vujity Tvrtko, hogy valótlan állítások jelentek meg róla az egyik napilapban.

A Bors a szombati számában arról írt, hogy a riporter Bod Péter történetével kérkedett az ATV Heti Napló tavaly decemberi adásában. Bod Péter Barátom Kim Ir Szen címmel írt könyvet egy idős magyar hölggyel együtt, aki korábban az észak-koreai diktátor személyi masszőrje volt.

EZT OLVASTAD MÁR?
Fotó: Szabolcs László

Bod a Bors cikkében sérelmezte, hogy Tvrtko saját felfedezéseként állította be a történetet, miközben az ő könyve akkor már egy hete a boltok polcain volt.

Most Tvrtko is megszólalt az ügyben, és egészen elképesztő információkat osztott meg a közönséggel.

„A cikkben írtakkal ellentétben az a valóság, hogy – a könyvet megjelentető Szépmíves Kiadó vezetőjének, Kovács Attila Zoltán felkérésének eleget téve, vele mindent pontosan előre és folyamatában is egyeztetve – többször, több helyszínen és több alkalommal elmondtam és bemutattam, hogy „Barátom Kim Ir Szen” címmel könyv jelent meg Erzsébet történetéről” – írja a tévés.

A műsorvezető arról is ír, hogy a masszőrrel való találkozót a Szépmíves Kiadó vezetője szervezte, az élő bejelentkezéskor pedig mindvégig ott ült a szobában.

Eközben a címlapon

„Az interjú végén megköszönte együttműködésemet, hozzáállásomat. Kovács Attila Zoltán a tegnapi nap során arról tájékoztatott, hogy nyilatkozott is a Bors című napilapnak, ahol elmondta mennyire korrektnek és becsületesnek tart, és újra megköszönte munkámat. Ígéretet kapott, hogy a cikket – érintettség okán – megjelenés előtt megnézheti.

Később meg is kapta az írást, amelyből teljes egészében kihagyták nyilatkozatát, neve, szerepe az ügyben említésre sem kerül.

Ezt követően azonnal hívta az újságírót, aki már sem a többszöri hívására, sem sms-re, sem emailre, sem Facebook-üzenetre nem reagált” – írja Tvrtko.

Tvrtko a bejegyzésében elmondja, nincs benne harag és nem kívánja jogi útra terelni az ügyet, csupán szomorúsággal tölti el az, hogy a lap egyoldalúan közölte az információkat.

A teljes bejegyzés itt olvasható: