FITTFAZÉK

Zéró szén­hid­rát: fel­hő­ke­nyér az új di­é­tás őrü­let!

Az in­ter­ne­ten ví­rus­ként ter­jed a leg­szu­pe­rebb új re­cept. Most te is ki­pró­bál­ha­tod!
  • Szerző: FÁB

Nyakunkon a tavasz, és szeretnénk visszanyerni a legjobb formánkat. Ehhez fontos odafigyelnünk a testmozgásra, de az étkezésre is. A legjobb, amit tehetsz a testeddel, hogy mérsékled a lisztet és a cukrot. Na de akkor mi a helyzet a kenyérrel? Hogyan lehetne meglenni nélküle? Mutatjuk!Ez a szuper recept most tarol a neten, és nagyon könnyen elkészítheted. Nincs benne szénhidrát, ráadásul finom is. Kell ennél több?

A megdöbbentően egyszerű összetevők:

EZEKET OLVASTAD MÁR?

3 tojás

3 evőkanál natúr krémsajt

1/4 teáskanál sütőpor

Kevés sóval mindenképpen ízesítsd, ezen felül pedig ízlésedtől függően játszhatsz a fűszerekkel, például rozmaringgal, fokhagymával vagy akár valamilyen természetes édesítőszerrel, például steviával.

Eközben a címlapon
thebigapplemama
thebigapplemama

Így készítsd el:

  • Melegítsd elő a sütőt 180 fokra.

  • Válaszd ketté a tojásokat, és a sárgáját keverd össze a krémsajttal, illetve az ízesítéshez szánt alapanyagokkal.

  • A tojások fehérjéhez add hozzá a sütőport, és verd jó kemény habbá.

  • Óvatosan dolgozd össze a két keveréket, vigyázva, hogy ne törd szét a kemény habot.

  • Halmozz 10-12 kanállal, kényelmes távolságban egymás mellé a sütőpapírral bélelt tepsire, majd süsd nagyjából 15-20 percig a középső rácson, amíg szép aranybarna nem lesz.

  • Hagyd egy kicsit hűlni, majd fogyaszd köretként, nasiként vagy szendvicsként! Jó étvágyat!