DIÉTA

Egy diéta, amiben végre csalni is lehet!

Fogyni nem könnyű, de ha ki­csit job­ban meg­is­me­red a tes­ted, a várva-várt siker nem mard el. Be­mu­tat­juk neked szer­ve­ze­ted egyik fő­sze­rep­lő­jét a leptin-t, me­lyet akár egy jó kri­mi­ben, nem árt egy ki­csit időn­ként ki­ját­szani.
címkék:
(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Ha diétáztál már, biztos ismered az érzést, hogy beleadsz apait-anyait, lemondasz mindenről, de mégsem akar mozdulni a mérleg nyelve.Nos, eláruljuk, a hiba ilyenkor nem benned van!

EZEKET OLVASTAD MÁR?
A szervezeted igenis jól működik, hiszen vész esetére tartalékolja a felesleget, és ez teljesen természetes.

Mit kell tenned, ha mégis fogyni szeretnél?

A kulcsszó, amiről eddig talán nem hallottál: a leptin! Ez a különleges hormon felel ugyanis

a zsíranyagcserédért, vagyis a felesleges háj elégetéséért, és szabályozza a telítettség és az éhségérzetedet is.

Ha megtanulsz bánni vele, garantált a siker.

Ha fogyókúrázol, tehát lecsökkented kalória bevitelt,a  leptinszinted drasztikusan leesik, vagyis, minden elvesztett kilóval egyre nehezebbé tudsz a következő kilótól megszabadulni.

Itt jön a leptin-diéta lényege!

Bármilyen furcsán is hangzik, de enned kell!Iktass be egy napot, amikor becsapod a tested, és visszaadod neki, amit hiányol. Természetesen nem arról van szó, hogy egyszerre egyél ki a hűtőből mindent, amit találsz benne. A legjobb, ha igyekszel a minőségretörekedni, de ha egy pizza, vagy egy vödör fagyi tesz boldoggá, egy héten egyszer ezeket is megeheted bátran, mert nem ártasz vele.

Eközben a címlapon

A diéta többi napján természetesen vannak szabályok, és ezek nyílván jóval szigorúbbak, de ha jól figyeled a tested jelzéseit, és nem a kiéhezés, hanem az egyensúly a cél, sokkal könnyebben megszabadulhatsz a feleslegtől.

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

A „csaló” napokon kívüli többi napra vonatkozó5 fő alapszabály pedig a következő:

1.    Soha ne egyél vacsora után!  (de legalább 3 órával lefekvés előtt már biztosan ne!) 2.    Naponta 3-szor étkezz! (az étkezések között 5-6 órás szünetek legyen, közötte enni tilos, hogy a leptin működésed megfelelő legyen)

3.    Ne egyél nagy adagokat! (az étkezést fejezd be, mielőtt a teltségérzetet elérnéd, és próbálj minél lassabban enni)

4.    Magas fehérjetartalmú reggelit fogyassz! (akár 30%-os anyagcsere növekedést érhetünk el!) 5.    Csökkentsd az elfogyasztott szénhidrát mennyiségét! (teljesen kiiktatni nem szabad, de törekedni kell a jó minőségű és magas rosttartamúakra)

Tehát hajrá! Vedd kezedbe az irányítást, és várd magabiztosan a bikini szezont egy új karcsúbb és boldogabb testtel!

címkék: