tóth gabi
1985 óta világszerte október a mellrák elleni küzdelem hónapja, amit sok magyar híresség is támogat. Köllő Babett és Zimány Linda ezért egy különleges eseményen vett részt, ahol minden rózsaszínbe borult…
Hazánkban több olyan híresség is van, akik felvették a harcot a mellrák ellen és bátran állíthatjuk, hogy mindegyikük egytől-egyik harcos, akik végül legyőzték a gyilkos kórt és azóta teljes életet élnek. A megelőzésre és a szűrővizsgálatok fontosságára hívja fel a figyelmet Köllő Babett és Zimány Linda is, akik a korábbi luxusfeleség, Molnár Nini kampányához adták a nevüket.
Molnár Nini magyar tervező pop-up üzletének megnyitója alkalmából teljesen rózsaszínbe borult a boltja, hogy így hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem világnapjára, valamint a megelőzésnek és a korai felfedezésének fontosságára. Az eseményen megjelent többek közt: Köllő Babett, Zimány Linda, Kárpáti Rebeka, Rácz-Gyuricza Dóra és Nagy Adrienn is.
Az egykori luxusfeleség egyedi, rózsaszín design koncepcióval hívja fel a figyelmet a nemes ügyre. A saját tervezésű, limitált kiadású szív táskákból és kiegészítőkből mindössze 20 darab készült, amelyek kizárólag ebben a pop-up üzletben érhetők el. A tervező a mellrák elleni küzdelem jegyében a kollekció bevételeinek egy részét a Primavera Alapítvány részére ajánlja fel, akik a prevencióra és az egészséges életmód fontosságára hívják fel a figyelmet.
Számomra mindig is fontos volt, hogy a munkámmal ne csak divatot, hanem üzenetet is közvetítsek. A mellrák elleni küzdelem mindannyiunk ügye, és örömmel tölt el, hogy ezen a különleges napon egy olyan kollekcióval állhatok elő, amely nemcsak szép, de egy jó ügyet is szolgál
– árulta el az eseményen Molnár Nini.